کد خبر : 979574 | 27 تیر 1391 ساعت 10:30 | 921 بازدید | 0 دیدگاه

خوروش:

هواداران سپاهان گفتند فنایی فحاشی کرده است

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: هواداران به ما گفتند مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی جوانان فحش داده و آنها هم جواب او را دادند.

هواداران سپاهان گفتند فنایی فحاشی کرده است

  تیم های سپاهان و تیم ملی جوانان روز گذشته در دیداری تدارکاتی و در سه وقت 30 دقیقه ای به مصاف هم رفتند اما این مسابقه با حاشیه های زیادی روبرو بود و درنهایت بازی نیمه تمام به پایان رسید.

در دو وقت 30 دقیقه ای ابتدایی بازی نتیجه 4 بر 2 به سود تیم ملی جوانان به پایان رسید. در30 دقیقه سوم درحالی و پس از گذشت 10 دقیقه به یکباره به دلیل فحاشی هواداران سپاهان که پشت فنس بودند و پرتاب سنگ به سمت نیمکت تیم ملی جوانان و همچنین اعتراض اکبر محمدی سرمربی تیم ملی به داور مسابقه بابت اخراج سردار آزمون،  بازی نیمه تمام ماند و محمدی به دلیل اعتراض به شرایط به وجود آمده تیم خود را بیرون کشید.

 رسول خوروش سرپرست تیم جوانان در این باره به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: قبل از برگزاری مسابقه با هم توافق کردیم که اگر بازیکنی اخراج شد با توجه به اینکه بازی دوستانه است جای بازیکن اخراجی بازیکن دیگری وارد زمین شود. یکی از بازیکنان تیم جوانان اخراج شد ولی اکبر محمدی به این موضوع اعتراض کرد. کار او در یک بازی تدارکاتی حرفه ای نبود.

وی افزود: از سوی دیگر آن طور که هواداران سپاهان به ما گفتند داود فنایی مربی دروازه بان های تیم ملی به آنها فحاشی کرده و هواداران هم عصبانی شدند و از پشت فنس جواب این فحاشی را داده اند. این طور نبود که بعد از بازی تیم ملی جوانان در رختکن حبس شوند بلکه نیروی انتظامی از آنها خواست بعد از رفتن هواداران از ورزشگاه خارج شوند.

سرپرست تیم سپاهان در این خصوص که گفته می شود داور این مسابقه یکی از لیدرهای باشگاه سپاهان بوده است، گفت: ما از هیئت فوتبال برای برگزاری این بازی درخواست داور کردیم و آنها این داور را معرفی کردند. او لیدر نیست بلکه یکی از هواداران سپاهان است اما مدرک داوری دارد و در هیئت فوتبال هم نامش ثبت شده است.

 

دیدگاه‌ها