کد خبر : 979739 | 28 تیر 1391 ساعت 14:14 | 975 بازدید | 0 دیدگاه

مسی: دوست دارم توپ طلا به بارسا برسد

لیونل مسی، ستاره جوان و توانای باشگاه بارسلونا دقایقی پیش در کنفرانسی خبری شرکت کرد.

مسی: دوست دارم توپ طلا به بارسا برسد

      این اولین باری بود که مسی در سالن جدید شهرک ورزشی بارسلونا پشت میکروفن ها قرار گرفت و پاسخ سوالات خبرنگاران را داد. در اینجا می توانید متن کامل صحبتهای مسی را مطالعه کنید:

* تعداد گلها: من به دنبال آن نیستم که تعداد گلهایم را افزایش دهم. این اصلا هدف من نیست. هدف من رسیدن به جامهای قهرمانی است و این برای ما نکته ای اساسی و پایه ای است. با شروع فصل به این فکر نمی کنم که بیشتر از فصل قبل گلزنی کنم و فقط به قهرمانی فکر می کنم.

* تمرینات بارسا زیرنظر تیتو : کاری که تیتو به عنوان مربی جدید بارسا، در این دو جلسه تمرینی برگزار شده انجام داد، دقیقا همان کارهایی است که گواردیولا در طول 4 سال حضورش در بارسا انجام می داد. اوضاع دقیقا مثل قبل است و تمرینات هم مثل قبل دنبال می شود. ما با شیوه ای مشابه با فصول قبل کارمان را شروع کرده ایم.

*فصل جدید لالیگا: هر سال، رقابت ها سخت تر و سخت تر می شود. رئال، قهرمان فصل قبل لالیگا شد و امسال هم رقابت خیلی سختی را پیش رو داریم. همیشه، هدف ما مبارزه برای فتح جامهای قهرمانی، تا آخرین بازی فصل بوده و امسال هم همین کار را انجام خواهیم داد.

*قهرمانی رئال درفصل گذشته لالیگا: پارسال رئال قهرمان لالیگا شد و الان باید هرآنچه اتفاق افتاده را پشت سربگذاریم و رو به جلو نگاه کنیم. لیگ جدید از صفر شروع می شود و باید تلاش کنیم تا به بهترین نحو ممکن خودمان راآماده این رقابتها کنیم تا در طول فصل پیش رو عملکرد خوبی را داشته باشیم.

*پیشرفت و رشد هرساله: من هرسال تلاش می کنم که بهتر از قبل باشم. همان سطح همیشگی ام را حفظ کنم و با تیمم و درکنار هم تیمی هایم رشد کنم. همیشه سعی می کنم که از لحظات بهترین استفاده را ببرم و امیدوارم که امسال هم همین طور باشد و هیچ بازی ای را از دست ندهم.

* کاسیاس، نامزد دریافت توپ طلا: هنوز زمان زیادی تا اعلام برنده توپ طلای امسال باقی مانده. هنوز نامزدهای نهایی مشخص نشده است. درمورد کاسیاس هم باید بگویم که این من نیستم که برنده این جایزه را مشخص می کنم و افراد دیگری دراین باره تصمیم گیری می کنند. کاسیاس هم می تواند توپ طلا را ببرد. او هم یکی از نامزدهای دریافت این جایزه است.

* فریادهای مسی،مسی دریورو و خطاب به رونالدو و صحبتهای رونالدو که گفته بود مسی پارسال در این زمان از کوپا آمه ریکا کنار رفته بود: چیزی برای گفتن ندارم. این چیزی نیست که بتوان آن را کنترل کرد و این کارهایی است که از سوی هواداران انجام می شود.

*توپ طلا برای یک بارسایی: امیدوارم که یکی از هم تیمی هایم در بارسلونا بتواند توپ طلا را ببرد. هرچند که هنوز زمان زیادی برای اعلام نام برنده توپ طلا باقی است. نمی دانم که کسانی که برای انتخاب برنده توپ طلا رای می دهند، چه ملاک هایی را درنظر می گیرند، ولی کسی که این عنوان را کسب کند، قطعا قدرت زیادی داشته است.

*تعطیلات تابستانی: من انگیزه های زیادی برای بازگشت به تمرینات تیم داشتم. تعطیلات تابستانی خوبی را پشت سرگذاشتم ولی انگیزه های زیادی داشتم تا به تمرینات تیم برگردم و کار را شروع کنم.

*نقل و انتقالات: با توجه به بازیکنانی که داریم، نیازی به خرید یک مهاجم دیگر احساس نمی شود. ویا به خوبی روند بهبودش را طی می کند و امیدواریم که به روزهای اوجش بازگردد. او بازیکن خیلی مهمی برای ماست.

*میزان آمادگی در فصل جدید: من هم امیدوارم که بتوانم در فصل پیش رو، بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم. نمی دانم ولی امیدوارم که بتوانم همان سطح همیشگی ام را حفظ کنم. 500 بار گفته ام. سعی می کنم که در همین سطح بمانم (می خندد).

*اوضاع رختکن بارسلونا: در رختکن بارسلونا افراد خیلی خوبی را می بینی. همه می دانند که دقیقا در داخل زمین چه کاری باید انجام دهند. بارسا همان تیمی خواهد بود که با گواردیولا بوده است.

*هدف بارسا در فصل جدید: امیدواریم که بتوانیم تمام جامها را کسب کنیم. این هدفی است که در ابتدای فصل، برای خودمان تعریف می کنیم. من هنوز هم آن پنالتی ای که درمرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از دست دادم را فراموش نکرده ام.

*تمدید قرارداد ماسچرانو: ماسچرانو مبدل به بازیکنی کلیدی برای بارسا شده است. از زمانی که پپ او را در میانه میدان به کار گرفت، او حتی یک بازی بد هم انجام نداده و روز به روز بهتر شده و مبدل به مهره ای کلیدی برای تیم گردیده است. امیدوارم که او بتواند سالهای سال اینجا بماند.

دیدگاه‌ها