کد خبر : 981008 | 07 مرداد 1391 ساعت 13:41 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی:

بعید است بتوانم به ابومسلم بیایم

کاپیتان سابق تیم فوتبال ابومسلم گفت: با توجه به اینکه یک بازی در لیگ برتر برای ذوب‌آهن بازی کرده‌ام، بعید است بتوانم به ابومسلم بیایم.

بعید است بتوانم به ابومسلم بیایم
محمد حسینی مدافع سابق تیم فوتبال ابومسلم این روزها به دلایل شخصی از ذوب‌آهن اصفهان جدا شده و در مشهد به سر می‌برد. او که سابقه بازی در تیم ملی را نیز در کارنامه دارد حالا اعلام می‌کند که حتی شاید از فوتبال خداحافظی کند.
به گزارش مهر ،وی در این باره اظهارکرد: قراردادم را با ذوب‌آهن فسخ کردم و به مشهد آمدم، متاسفانه علی‌رغم میل باطنی‌ام دیگر نتوانستم در اصفهان بمانم.
وی درباره دلایل این جدایی اظهار داشت: یکسری مشکلات شخصی دارم و باید در مشهد باشم، نمی‎توانم دیگر در اصفهان زندگی کنم و به دلیل همین مشکلات از مسئولین باشگاه ذوب آهن عذرخواهی کردم و از این تیم جدا شدم.
حسینی اضافه کرد: باید برای مدتی کنار پدر و مادرم باشم، فکر کردن به والدینم و مشکلاتی که دارند، زندگی را در اصفهان برایم سخت کرده بود.
حسینی درباره اینکه گفته می‌شود به خاطر مشکلات مالی ذوب‌آهن را ترک کرده، تصریح کرد: اصلا بحث این نبود، رفتن من از اصفهان فقط مشکلاتی داشت که شاید اگر یک روز حل شود دوباره به لیگ برتر برگردم.
وی افزود: من اگر می‌خواستم به خاطر مسائل مالی از ذوب‌آهن جدا شوم باید سال قبل این کار را می‌کردم، تاکید می‌کنم که دلایلم فقط و فقط شخصی و خانوادگی بوده است.
"از بازی در ذوب‌آهن دلسرد نشدم" حسینی با اعلام این مطلب افزود: من در برحه‌ای از زمان به تیم ملی هم دعوت شدم، من در ذوب‌آهن زحتم را کشیدم و روزهای خوبی هم در آن تیم داشتم.
کاپیتان سابق ابومسلم درباره حضور مجددش در این تیم گفت: فکر نمی‌کنم بتوانم برای ابومسلم بازی کنم، چون من یک بازی در لیگ برتر برای ذوب‌آهن به میدان رفته‌ام بعید است بتوانم برای ابومسلم به میدان بروم.
وی با بیان اینکه مذاکره‌ای با ابومسلمی‌ها نداشته است، بیان کرد: ابومسلم نام بزرگی است و هیچ چیز از تیم‎های اصفهانی کمک ندارد، ابومسلم مستحق لیگ برتر است و شخصیت بزرگی در فوتبال کشور به حساب می‎آید و آرزوی هر بازیکنی بازی کردن در این تیم است.
گلزن ‌ترین مداقع فوتبال ایران با تایید احتمال خداحافظی‌اش از فوتبال گفت: نه من از آینده خبر دارم نه شما، شاید اصلا مجبور شوم از فوتبال خداحافظی کنم، تا وقتی که زنده‎ام مدیون ابومسلم هستم و هرچه دارم از این تیم است و اولویت اولم هم برای انتخاب تیم، ابومسلم است اما اول باید مشکلم را حل کنم تا بتوانم بدون دغدغه بازی کنم.
وی افزود: من 32 سال سن دارم و معلوم نیست چه زمانی از فوتبال خداحافظی کنم، فعلا که اولویت اولم حل کردن مشکلات شخصی‎ام است و بعد آن قصد ادامه دادن دارم؛ تا ببینم در آینده خدا برایم چه می‎خواهد.
حسینی با بیان اینکه حل شدن مشکلم برایم در اولویت است، ادامه داد: اگر این مشکلم حل شود، به چند پیشنهاد دیگرم فکر می‌کنم.
وی افزود: چند پیشنهاد خوب لیگ برتری هم در بین این پیشنهادات هست که باید بررسی کنم، اگر مشکلاتم حل شود شاید به لیگ برتر بازگردم.
وی با بیان اینکه حضور در دسته اول شانس تیم ملی را از من می‌گیرد، تصریح کرد: طبیعتا اگر از لیگ برتر بیرون بیایم و به دسته یک بروم دیگر اصلا دیده نخواهم شد که بخواهم شانسی برای دعوت شدن به تیم ملی داشته باشم و تقریبا امیدم خیلی کمرنگ است.

دیدگاه‌ها