کد خبر : 981388 | 09 مرداد 1391 ساعت 16:53 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

هت تریک کامبیز دیرباز و سیروس دین محمدی

تماشاگرانی که یکشنبه شب خود را به مجموعه سبز ولنجک و دیدن جام ستاره ها رسانده بودند راضی به خانه هایشان برگشتند. شبی که کامبیز دیرباز با وجود وزن اضافی بدنش فوق العاده بازی کرد .

هت تریک کامبیز دیرباز و سیروس دین محمدی
شب چهارم جام ستاره ها پر از اتفاقات جالب بود. در بازی اول این شب منتخب 98 فرانسه که این بار به غیر از نیما نکیسا، افشین پیروانی، رضا شاهرودی، سیروس دین محمدی، کریم باقری و مجتبی شیری، احمد مومن زاده را نیز در ترکیب خود می دید 6-2 پیشکسوتان پرسپولیس را از پیش رو برداشت. این نتیجه برای 98 فرانسه به معنای بازگشت امیدهایشان برای صعود به شمار می رفت و البته حذف زود هنگام پرسپولیس که این بار با سعید نعیم آبادی، ضیا عربشاهی، مرتضی فنونی زاده، محمود کلهر، رضا ترابیان و ادموند بزیک در زمین حاضر شده بود.



برای 98 در این بازی سیروس دین محمدی (3 بار) کریم باقری (2 بار) و احمد مومن زاده گلزنی کردند و محمود کلهر و ادموند بزیک گل های پرسپولیس را به ثمر رساندند.
در مسابقه دوم یکشنبه شب دو تیم پر ستاره هنرمندان و موسیقی با یکدیگر روبرو شدند که این بازی نیز نتیجه مشابه 6-2 را به همراه داشت و آن هم به نفع هنرمندان. نکته جالب توجه این بازی حضور حسین یاری در ترکیب هنرمندان و تحرک بالای این بازیگر سرشناس سینما در زمین بود. و این در شرایطی بود که کامبیز دیرباز با زدن سه گل ستاره اول این مسابقه لقب گرفت! دیگر گل های هنرمندان را سام درخشانی، زوج هنری کامبیز دیرباز، محمد هاشم زاده و کاوه خدابنده لو به ثمر رساندند. پژمان جمشیدی نیز زننده هر دو گل موسیقی بود. با این نتیجه موسیقی نیز با وجود حضور ستاره هایی چون رضا یزدانی، علی لهراسبی، مهدی یراحی، آتیلا حجازی، اشکان نامداری و پژمان جمشیدی از جام ستاره ها کنار رفت.





دیدگاه‌ها