کد خبر : 982631 | 17 مرداد 1391 ساعت 00:39 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

اسامی تیم‌ملی فوتبال تونس برای دیدار با ایران

سامی الطرابلسی سرمربی تیم ملی فوتبال تونس روز دوشنبه اسامی 22 بازیکن این تیم برای دیدار با تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.

اسامی تیم‌ملی فوتبال تونس برای دیدار با ایران
 این بازی بین المللی دوستانه قرار است 15 ماه اوت جاری ( 25 مرداد ماه) در بوداپست پایتخت مجارستان برگزار شود.
الطرابلسی از بازیکنان دعوت شده خواسته است که برای شرکت در اردو به فدراسیون فوتبال تونس مراجعه کنند.
سرمربی (44 ساله) تیم ملی تونس قبلا با تاکید به اینکه ای کاش این دیدار در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شد'' ، گفت: مسابقه دوستانه و بین المللی با تیم ایران برای ما بسیار مهم است و با انگیزه و با تمام بازیکنان اصلی پا به میدان می گذاریم، بعداز این دیدار ما دو بازی سرنوشت ساز در چارچوب جام ملت های آفریقا داریم و برای همین اهمیت مسابقه با ایران برای ما بسیارحائز اهمیت است.
الطرابلسی همچنین گفته بود که در مسابقه با ایران هجومی بازی می کنیم، اما دست به انتحارنمی زنیم ومراقبت می کنیم که شکست نخوریم وبازیکنان دچار مصدومیت نشوند.
قرار گرفتن نام '' اسامه الدراجی '' در فهرست تیم ملی فوتبال تونس برای بازی با ایران ، مورد توجه محافل ورزشی تونس قرار گرفته است.
وی از ماه مارس گذشته به دلیل اختلاف با تیم سابق خود '' الترجی الریاضی'' در باره نحوه انتقالش به تیم سیون سوئیس در فهرست تیم ملی تونس قرار نداشته است.
با پیوستن '' فاروق بن مصطفی '' دروازه بان تیم باشگاه تونسی '' البنزرتی '' به فهرست تیم ملی این کشور برای دیدار با تیم ملی ایران به نظر می رسد حکایت از تلاش جدی الطرابلسی برای صف آرایی قدرتمندانه تیمش در مقابل ایران دارد.
فاروق بن مصطفی از بعد از دیدارتیم ملی تونس مقابل تیم ملی اسپانیا در چارچوب بازی های آمادگی رقابت های جام قهرمانی آفریقا در سال 2012 از غایبان بزرگ این تیم بوده است.
کادر فنی تیم ملی فوتبال تونس از باشگاه '' الترجی الریاضی '' فقط دو بازیکن به نام های '' یوسف المساکنی '' و '' خلیل شمام'' و از تیم '' النجم الساحلی'' نیز ''شمس الدین الذوادی'' را برای دیدار با ایران دعوت کرده است.
این دو تیم همزمان با مسابقه دوستانه تیم های ملی ایران و تونس باید در شهر سوسه این کشور در چارچوب مسابقات چهارمین دوره جام باشگاه های برتر قاره آفریقا با یکدیگر دیدار کنند.
تیم ملی فوتبال تونس که 13 ماه اوت جاری ( 23 مرداد) برای شرکت در مسابقه دوستانه با تیم ملی ایران عازم بوداپست می شود، خود را برای مسابقه با تیم ملی سیرالئون آماده می کند .
دیدار تونس و سیرالئون قرار است در تاریخ 7 یا 8 یا 9 ماه سپتامبر آینده در شهر فری تاون درچارچوب رقابت های جام قهرمانی ملت های آفریقا برگزار شود.
مسابقات جام قهرمانی ملت های آفریقا در سال 2013 در آفریقای جنوبی برگزار خواهد شد.
تیم ملی ایران نیز که با برقراری اردو در مجارستان خود را برای بازی های مقدماتی جام جهانی آماده می کند، اردوی خود را از 19 مردادماه در کشور مجارستان برپا خواهد کرد.
تیم ملی فوتبال ایران ساعت 20/5 دقیقه بامداد روز پنجشنبه 19 مرداد ماه برای تشکیل اردو به مجارستان پرواز خواهد کرد و نخستین تمرین خود را در مجارستان ساعت 18 روز پنجشنبه به وقت محلی برگزار خواهد کرد.

** اسامی بازیکن تیم ملی تونس دعوت شده برای دیدار با تیم ملی ایران به شرح زیر است:
1- فاروق بن مصطفی ( البنزرتی تونس)
2- نور حضریه ( النادی البنزرتی تونس)
3- حمدی الکسراوی ( لنس فرانسه)
4- ایمن عبدالنور( تولوز فرانسه)
5- سامی العلاقی ( هرتابرلین آلمان)
6- انیس بن حتیره ( هرتابرلین آلمان)
7- هتان البراطلی ( الافریقی تونس)
8- بلال العیفه ( الافریقی تونس)
9- وسام بن یحی( مرسن ترکیه)
10- انیس البوسعیدی ( روستوف روسیه)
11- خلیل شمام ( الترجی الریاضی تونس)
12- یوسف المساکنی ( الترجی الریاضی تونس)
13- اسامه الدراجی ( سیون سوییس )
14- شمس الدین الذوادی ( النجم الساحلی تونس)
15- فاتح الغربی (الصفاقسی تونس)
16- شادی الهمامی ( الکویت کویت)
17- عصام جمعه ( الکویتی کویت)
18- حمدی الحرباوی ( لوکرین بلژیک)
19- عمار الجمل ( یونگ بویز سوئیس)
20- صابر خلیفه ( ایفان فرانسه)
21- ایهاب المبارکی ( ایفان فرانسه)
22- جمال السایحی ( مونپلیه فرانسه)

دیدگاه‌ها