کد خبر : 983596 | 23 مرداد 1391 ساعت 15:39 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس-داماش؛ در ورزشگاه عضدی

مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال استان گیلان تاکید کرد که امکان برگزاری دیدار یکشنبه آینده داماش و پرسپولیس در ورزشگاه سردار جنگل رشت وجود ندارد.

پرسپولیس-داماش؛ در ورزشگاه عضدی

پوربخش مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال استان گیلان در گفت و گو فارس، اظهار داشت: کمیسیون ورزش شورای تامین استان گیلان امروز جلسه‌‌ای در خصوص برگزاری دیدار دو تیم پرسپولیس و داماش در هفته پنجم لیگ برتر برگزار کرد. در این جلسه از مدیرکل ورزش و جوانان استان خواسته شد شرایط ورزشگاه سردار جنگل را برای برگزاری این دیدار یک بار دیگر بررسی کند.
وی ادامه داد: طبق مصوبه شورای تامین از فصل گذشته باید دیدارهای داماش با 4 تیم استقلال، پرسپولیس، ملوان و تراکتورسازی در ورزشگاه سردار جنگل برگزار شود اما این ورزشگاه اکنون برای استانداردسازی در دست تعمیر است و امکان برگزاری مسابقه در این ورزشگاه نیست. سقف جایگاه ویژه کاملا برداشته شده و دیگر بخش‌های ورزشگاه نیز در دست تعمیر است. از سوی دیگر صدا و سیمای مرکز گیلان در نامه‌ای به هیئت فوتبال گفته در صورتی که بازی در ورزشگاه سردار جنگل برگزار شود امکان پوشش تصویری و پخش مستقیم بازی وجود ندارد.
پوربخش تصریح کرد: برگزاری دیدار پرسپولیس و داماش در ورزشگاه عضدی هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند زیرا فصل گذشته در همین ورزشگاه در جام حذفی دیدار استقلال و داماش برگزار شد که داماش در آن بازی شکست خورد و هیچ مشکلی از لحاظ تماشاگران پیش نیامد. دو فصل قبل هم در ورزشگاه عضدی دیدار پرسپولیس و داماش در جام حذفی برگزار شد. بنابراین برگزاری دیدار این دو تیم در هفته پنجم بدون مشکلی نخواهد داشت. با وجود اینکه هیئت فوتبال آمادگی برگزاری بازی در ورزشگاه عضدی را دارد اما هر تصمیمی که شورای تامین استان در مورد محل برگزاری دیدار پرسپولیس و داماش بگیرد تابع هستیم.

دیدگاه‌ها