کد خبر : 985185 | 06 شهریور 1391 ساعت 16:02 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

علاقه‌ای به مدیریت در صنعت نفت ندارم

عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: علاقه‌ای به پست مدیریت در این باشگاه ندارم ولی اگر هم مدیرعامل شدم اتفاق عجیب و غریبی نیفتاده است!

علاقه‌ای به مدیریت در صنعت نفت ندارم
علیرضا خلیلی‌نیا در گفتگو با مهر در خصوص صحبت‌های اخیر مبنی بر احتمال کناره گیری علی حکمت مدیرعامل فعلی باشگاه صنعت نفت تصریح کرد: تغییر مدیرعامل در باشگاه ما چیز جدیدی نیست. حکمت از ابتدای فصل چندبار استعفا داد و با استعفای او مخالفت شد. در حال حاضر گفته می‌شود که او مشمول قانون دو شغله‌هاست که البته از این قانون تفاسیر زیادی صورت گرفته است.
وی درباره اینکه گفته می‌شود خودش هم یکی از گزینه‌های مدیریت باشگاه است، تاکید کرد: مدیرعاملی کار سختی است و من شخصا علاقه‌ای به آن ندارم. باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. به هر حال من چند سال کنار این تیم بوده‌ام و حتی اگر مدیرعامل هم بشوم اتفاق عجیب و غریبی نیفتاده است!
سخنگوی باشگاه صنعت نفت همچنین به برطرف شدن اختلافات در باشگاه با تغییر در پست ریاست هیات مدیره اشاره کرد و گفت: قبلا یکسری اتفاقات در باشگاه وجود داشت که خوشبختانه با حضور رحیمی رئیس هیات مدیره جدید برطرف شد. نتیجه برطرف شدن این اختلافات و همدلی اعضای هیات مدیره در تیم هم تاثیر گذاشت و ما نتیجه آنرا در بازی برابر صبا گرفتیم.
خلیلی‌نیا در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال برکناری سرمربی تیم صنعت نفت در صورت شکست احتمالی برابر گهر هم گفت: فعلا صحبت خاصی از برکناری "کاستا" صورت نگرفته است. شرایط تیم ما قبل از بازی با صبا طوری بود که در صورت شکست به این تیم سرمربی برکنار می‌شد ولی حالا با کسب اولین پیروزی تا اندازه ای از شرایط قبل خارج شدیم.

دیدگاه‌ها