کد خبر : 985297 | 07 شهریور 1391 ساعت 18:08 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

اریکسون:

جرارد برای قهرمانی ، باید لیورپول را ترک کند

مربی سوئدی به بازیکن 32 ساله لیورپول پیشنهاد کرده که اگر رویای قهرمانی درلیگ برتر را درسر دارد، این باشگاه را ترک کند.

جرارد برای قهرمانی ، باید لیورپول را ترک کند
سون گوران اریکسون، سرمربی سابق تیم ملی انگلیس در صحبتهایی اعلام کرده که اگر استیون جرارد، ستاره لیورپول در فکر کسب جام قهرمانی در لیگ برتر است، باید این باشگاه را ترک کند.
این درحالی است که جرارد با لیورپول قهرمانی های متعددی از جمله قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا، جام حذفی و سوپرکاپ انگلیس را فتح کرده و دررویای قهرمانی در لیگ برتر است.
حالا اریکسون اعلام کرده که او با لیورپول نمی تواند به این آرزویش برسد.
این مربی سوئدی در صحبتهایی به روزنامه سان گفت:«من حسرت نمی خورم که چرا انسان خوبی مثل استیون قهرمانی در لیگ برتر را تجربه نکرده. ولی اگر او می خواهد قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کند، شاید بهتر باشد تا به فکر تغییر تیمش بیفتد. استیون جرارد، آقای لیورپول است و با این تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، جام حذفی، سوپرکاپ و لیگ کاپ شده. سوال اینجاست که آیا او در اینجا می تواند قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کند؟ این طور که به نظر می رسد، پاسخ منفی است.»
اریکسون که تجربه مربیگری در لیگ برتر با منچسترسیتی را داشته است، ادامه داد:« برای آنکه لیورپول بتواند قهرمان لیگ برتر شود، خیلی چیزها باید در این باشگاه تغییر کند.مالکان این باشگاه باید پول بیشتری به تیم تزریق کرده و بازیکنان مناسب را خریداری کنند. اندی کارول و استوارت داونینگ خریدهای گران قیمت این تیم بودند ولی نتوانستند به موفقیتی دست بیابند.»
او ادامه داد:« وقتی به این تیم نگاه می کنم ، به نظر من بازیکنان تراز اول این تیم، جرارد ، په په رینا و لوئیس سوارس هستند. هم من و هم پدرم هوادار لیورپول هستیم ولی لیورپول امروزی، فاصله زیادی با اوج دارد. آنها حتی نمی توانند مقابل تیمهایی مثل وست بروم به نتیجه مطلوبی برسند. این خیلی بد است.»

دیدگاه‌ها