کد خبر : 986273 | 15 شهریور 1391 ساعت 23:02 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

سومین تساوی پیاپی ایران؛

مردان کی روش برابر اردن متوقف شدند

تیم ایران در شرایطی در این بازی برابر تیم اردن متوقف شد که حریف در رده بندی تازه فیفا که امروز منتشر شد در رده هشتم آسیا و 87 دنیا قرار گرفته بود.

مردان کی روش برابر اردن متوقف شدند
 تیم ملی فوتبال ایران که برای کسب آمادگی بیشتر برای حضور در رقابتهای انتهابی جام جهانی برزیل به امان سفر کرده، امشب از ساعت 21 به مصاف تیم ملی اردن رفت که این دیدار در پایان با تساوی صفر بر صفر دو تیم به پایان رسید.
تیم ملی ایران نیمه نخست را با ترکیب سيد مهدي رحمتي- حسين ماهيني- هادي عقيلي- پژمان منتظري- احسان حاج صفي- جواد نکونام- علي کريمي- قاسم حدادي فر- مسعود شجاعي- محمدرضا خلعتبري- کريم انصاريفرد آغاز کرد و در این نیمه برتری نسبی برابر حریف داشت اما در نیمه دوم کارلوس کی روش ترکیب تیم را تا حدود بسیار زیادی تغییر داد و از بازیکنانی نظیر پژمان نوری، محمد نوری، مازیار زارع و .. استفاده برد اما این تغییر ترکیب هم کارساز نشد و تیم ایران برابر اردن بدون گل متوقف شد.
در نیمه نخست ضربه زیبای محمدرضا خلعتبری به تیر عمودی اردن برخورد کرد. این مهمترین فرصت ایران در این نیمه بود. در نیمه دوم هم مهاجم تیم ملی اردن با استفاده از ضعف خط دفاع و دروازه بان ایران در توپهای ارسالی ضربه سر زیبایی به سمت دروازه ایران زد و این توپ هم به تیر عمودی ایران برخورد کرد. آنها در این نیمه با مشاهده ضعف ایران در توپهای هوایی بر روی ارسال توپهای هوایی تمرکز کردند و در چند صحنه خطرناک ظاهر شدند.
این سومین تساوی پیاپی ایران در ماههای اخیر بوده است. تیم ایران خرداد در تهران برابر قطر متوقف شد، سپس در اردوی مجارستان برابر تونس مساوی شد و امشب هم برابر اردن متوقف شد.
دو تیم ایران و اردن خود را آماده هفته چهارم رقابتهای انتخابی جام جهانی می کنند. ایران سه شنبه آینده در بیروت به مصاف لبنان می رود و اردن برابر استرالیا قرار می گیرد.

دیدگاه‌ها