کد خبر : 986402 | 17 شهریور 1391 ساعت 15:18 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

درودگر: ملوان سید محمد حسینی را جذب می‌کند

مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی از جذب بازیکن سابق تیم ذوب آهن خبر داد.

درودگر: ملوان سید محمد حسینی را جذب می‌کند
صادق درودگر در گفت و گو با خبرنگار فارس در مورد انتخاب پدر سیروس قایقران به عنوان رئیس کانون هواداران باشگاه ملوان، گفت: در باشگاه ملوان ارکان مختلفی مانند مدیریت، کادر فنی، بخش بازرگانی، کانون هواداران و... وجود دارد و این ارکان باید در راستای موفقیت باشگاه قدم بردارد و نقاط ضعف را برطرف کنند. به همین دلیل تصمیم گرفته‌ایم که از تمام توان و پتانسیل موجود در انزلی و استان برای تقویت باشگاه استفاده کنیم. در بخش کانون هواداران نیز فردی را برای این سمت انتخاب کردیم که بین تمامی هواداران مقبولیت دارد و مسئول ورزشگاهی در کلیور است و فوتبالیست‌های زیادی را در این منطقه پرورش داده است. پسر قایقران نیز یکی از اسطوره‌های فوتبال انزلی است.
وی در مورد جذب بازیکنان جدید، گفت: در حال حاضر سیدمحمد حسینی مدافع سابق ذوب آهن و یک مدافع ترکیه‌ای در تمرینات تیم ما حضور دارند و حسینی را با نظر پورغلامی جذب می‌کنیم ولی در مورد مدافع ترکیه‌ای باید از نظر فنی مورد قبول واقع شود.
درودگر با اشاره به حضورش در فوتبال محلات منطقه انزلی، گفت: باشگاه ملوان یک آکادمی فوتبال تاسیس کرده که در حال حاضر 4 زمین چمن در اختیار دارد ولی قصد داریم با کمک مسئولان انزلی و استان گیلان این آکادمی را توسعه بدهیم و زمین‌های فوتبال بیشتری را در اختیار بگیریم. من می‌خواهم شرایط فوتبال نوین را در باشگاه ملوان ایجاد کنم و همانطور که هواداران ملوان شعار می‌دهند" ملوان آژاکس ایران" می‌خواهیم در عمل هم آژاکس ایران باشیم و بازیکنان زیادی را بسازیم و تحویل فوتبال ملی بدهیم. در واقع استعدادهای ناب فوتبال را کشف و پرورش بدهیم.

دیدگاه‌ها