کد خبر : 986498 | 18 شهریور 1391 ساعت 15:54 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی:

ذوب‌آهن قراردادبازیکنان رادست‌کاری کرده است

مدافع پیشین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: باشگاه ذوب آهن قرارداد بازیکنان را در فصل 89-90 دست‌کاری کرده و رقم دستمزدها را کاهش داده است.

ذوب‌آهن قراردادبازیکنان رادست‌کاری کرده است
سید محمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد پیوستنش به باشگاه ملوان انزلی گفت: از سه چهار باشگاه پیشنهاد داشتم اما به دو دلیل ملوان را انتخاب کردم؛ اول شخص حسین هدایتی و دوم هواداران خونگرم و پر شور این تیم دلایل حضورم در ملوان بوده است.
وی در مورد هجدهمی ذوب آهن در جدول لیگ برتر گفت: هجدهمی که خوب است اگر لیگ 36تیمی هم بود ذوب آهن با شرایط کنونی سی‌و ششم می‌شد. این باشگاه از سوء مدیریت رنج می‌برد. اعضای هیئت‌مدیره این باشگاه در صنعت آدم‌های بزرگی هستند اما آنها تخصص و سررشته‌ای از ورزش نداشتند، ضمن اینکه مدیرعامل در باشگاه ذوب آهن هیچ‌کاره بود و قدرتی نداشت. او مجری تصمیمات هیئت‌مدیره بود.
حسینی افزود: افکار اعضای هیئت‌مدیره سازنده و مثبت نبود، آنها به این باشگاه آمده بودند تا مجموعه باشگاه را کوچک کنند و شاید حتی به این مسئله فکر می‌کردند که ورزش خیلی برای کارخانه ذوب آهن واجب نیست. اکنون می‌بینیم که آنها به هدف خود رسیده‌اند و خیلی از تیم‌های باشگاه مثل بسکتبال منحل شده‌اند. اگر همین روند در ذوب آهن ادامه پیدا کند تیم فوتبال آن هم بعد از مدتی منحل می‌شود و ذوب آهن در راه تیم پلی‌اکریل اصفهان گام بر می‌دارد.
مدافع پیشین ذوب‌آهن با اشاره به دلیل جداییش از این باشگاه عنوان کرد: یکی از فاکتورهای مثبت این باشگاه صداقت و روراستی مدیران با ورزشکاران بود اما اکنون دیگر این ویژگی در باشگاه ذوب آهن به چشم نمی‌آید. قرارداد بازیکنان در باشگاه ذوب‌آهن دست‌کاری شده است. بازیکنان با اصغر دلیلی مدیرعامل سابق در مورد رقم قراردادها توافق کرده بودند اما بعد از تغییر مدیریت در این باشگاه مبلغ قرارداد بازیکنان در برگه رسمی فدراسیون فوتبال کاهش پیدا کرده بود. بازیکنان به باشگاه اعتماد کرده بودند که قراردادها را سفید امضاء کرده‌اند اما از این مسئله سوءاستفاده شد.
وی افزود: قرارداد خودم 150میلیون تومان کمتر از رقم توافق شده بود. قرارداد شهاب گردان، محمد قاضی ، علی احمدی، فرشید طالبی و حسین ماهینی هم دستکاری شده بود و مبلغ آن کمتر از میزان توافق شده با باشگاه بود. حتی منصور ابراهیم‌زاده سرمربی تیم هنوز مبالغی زیادی از باشگاه طلبکار است.
ظاهراً در این باشگاه رسم شده که برای دریافت طلبت باید شکایت کنی، البته من هم آن 150میلیون تومان را و هم 100میلیون بابت فصل جدید را به باشگاه بخشیدم و جدا شدم. منصور ابراهیم‌زاده هم حجب و حیا به خرج می‌دهد و شکایت نمی‌کند اما دیگر بازیکنان از این باشگاه شکایت کرده‌اند.
حسینی با اشاره به افتخارات گذشته ذوب آهن عنوان کرد: از تیمی که نایب‌قهرمان آسیا بود اکنون فقط یک سایه باقی مانده است. آن تیم حاصل زحمات منصور ابراهیم‌زاده بود و ذوب آهن تمام موفقیت‌هایش را مدیون این مربی است. با این حال به هواداران این باشگاه می‌گویم روزهای بدتر از این در انتظار ذوب آهن است. به بازیکنان دیگر تیم‌ها هم پیشنهاد می‌کنم اگر هیچ پیشنهادی از هیچ باشگاهی نداشتند و فقط ذوب‌آهن خواهان آنها بود بهتر است به این پیشنهاد هم جواب منفی بدهند و در ذوب‌آهن بازی نکنند.

دیدگاه‌ها