کد خبر : 987164 | 25 شهریور 1391 ساعت 16:09 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

سخنگوی نفت‌ آبادان:

عملکردکاستادر سه دیدارگذشته قابل قبول بود

سخنگوی تیم فوتبال نفت‌ آبادان معتقد است تساوی برابر سپاهان عادلانه بود، هر چند تیم نفت می‌توانست پیروز میدان باشد.

عملکردکاستادر سه دیدارگذشته قابل قبول بود
عليرضا خليلي‌نيا در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا اظهار کرد:‌ بازي سختي مقابل سپاهان که يک تيم قوي، داراي ملي‌پوش و يکي از تيم‌هاي مدعي آسيا است، داشتيم.
وي ادامه‌داد: ‌مي‌دانستيم ديدار مشکلي برابر اين تيم اصفهاني داريم ولي تمام تلاش‌مان اين بود که سه امتياز بازي را به دست آوريم ولي براي برد به ميدان رفته بوديم.
سخنگوي تيم فوتبال نفت آبادان بيان‌کرد: به تساوي برابر سپاهان راضي بوديم زيرا ما مقابل اين تيم چه در خانه و چه بيرون از خانه بازنده بوده‌ايم؛ به جز يک‌بار که چند سال پيش مقابل آن‌‌ها به تساوي رسيديم.
وي افزود: نسبت به سال‌گذشته که با نتيجه 4 بر صفر در خانه برابر اين تيم شکست خورديم، اين نتيجه هر چند با آن در جدول تکان نخورديم، راضي کننده‌اي است و اميدوارم در بازي بعدي مقابل آلومينيوم هرمزگان بتوانيم خودمان را از انتهاي جدول بالا بکشانيم.
خليلي‌نيا عنوان‌کرد:‌ در نيمه نخست بازي روان‌تري به نمايش گذاشتيم اما با توجه به تعويض‌هايي که کرانچار در نيمه دوم داشت تقريبا وسط ميدان را از دست داديم؛ البته فکر مي‌کنم کاستا نيز کمي تعويض‌هاي وسط زمين را دير انجام داد و اگر ما اين کار را زودتر انجام مي‌داديم، مي‌توانستيم وسط ميدان را به دست بگيريم.
وي ادامه‌داد: سپاهان با توجه به تعويض‌هاي‌شان وسط ميدان را به دست گرفتند و به تيم ما فشار آوردند که اين موضوع طبيعي بود زيرا آن‌ها بازنده بازي بودند و براي جبران آن نيز تلاش مي‌کردند.
سخنگوي تيم فوتبال نفت آبادان درباره عملکرد بازيکنانشان در اين ديدار گفت:‌ در اين بازي دهقان، دروازه‌بان تيم بهترين بازيکن زمين بود که در کنار او نيز خالقي‌فر و ساير بازيکنان تيم عملکرد خوبي داشتند.
وي خاطرنشان‌کرد: ‌ديگوملو نيز که در اين ديدار از ابتدا در ترکيب تيم بود نسبت به بازي گذشته بسيار بهتر عمل‌ کرد، هر چند با آن ملوي واقعي که ما از او انتظار داريم فاصله دارد ولي عملکردش در اين مسابقه اميدوارکننده بود. اميدوارم او در بازي هفته آينده بتواند انتظارات ما را برآورده کند، زيرا بيشتر از اين‌ها روي ملو حساب مي‌کنيم.
خليلي‌نيا در خصوص مصطفي صبري نيز اظهارکرد: آسيب‌ديدگي او از ناحيه رباط صليبي است و احتمالا با توجه به مصدوميت طولاني مدت که دارد تا پايان فصل به بازي‌ها نرسد ولي ما اميدواريم که هر چه زودتر آسيب‌ديدگي او رفع شود.
وي به مدافع خارجي که قرار بود اين تيم جذب کند، اشاره‌کرد و گفت: اين بازيکن استراليايي اکنون در آبادان است و قرار است امروز عصر در ديدار تمريني با تيم اميد که کاستا براي بازيکناني که بازي نکردند، گذاشته است، شرکت کند که امشب بعد از اين ديدار کاستا نظر نهايي خود را در خصوص جذب او به ما مي‌دهد.
سخنگوي نفت‌آبادان در پاسخ به اين سوال که آيا کاستا با توجه به نتيجه‌اي که مقابل سپاهان به دست آورد، در تيم ماندني است يا خير، عنوان‌کرد: ‌کاستا در سه ديدار گذشته تيم عملکرد خوب، قابل قبول و رو به رشدي داشته است و فکر نمي‌کنم به صلاح باشد که کاستا را تغيير دهيم.

دیدگاه‌ها