کد خبر : 987234 | 26 شهریور 1391 ساعت 10:07 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

فنایی:

می‌توانیم طلسم ناکامی جوانان ایران را بشکنیم

مربی دروازه‌بان‎های تیم فوتبال جوانان با اشاره به کار سخت این تیم برای موفقیت در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا، گفت: تمام تلاش‌مان را انجام دادیم تا طلسم ناکامی فوتبال ایران در رده جوانان را با کسب سهمیه حضور در مسابقات جهانی بشکنیم.

می‌توانیم طلسم ناکامی جوانان ایران را بشکنیم

   داوود فنایی  در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال جوانان ضمن بیان مطلب فوق گفت: در تورنمنت ویتنام نتایج بسیار خوبی کسب کردیم و تیم‌های مطرح استرالیا و ازبکستان را شکست دادیم اما این بازی‌ها تنها برای آماده سازی تیم بود و نمی‌توان آن را ملاک اصلی موفقیت در مسابقات نهایی دانست.

وی خاطرنشان کرد: حضور در چنین تورنمنت‌هایی برای مشخص شدن نقاط ضعف تیم و برطرف کردن آنهاست. در این تورنمنت هم بسیاری از نقاط ضعف‌ تیم جوانان مشخص شد و باید بیشتر تلاش کنیم تا بتوانیم قبل از شروع مسابقات قهرمانی جوانان آسیا، مشکلات را به کمترین حد برسانیم.

مربی دروازه‌بان‎های تیم جوانان در واکنش به اینکه آیا باز شدن دروازه این تیم در هر مسابقه نشان‌دهنده ضعف دفاعی این تیم است؟، اظهار داشت: دروازه‌بان‌های ما ضعیف نیستند اما در این تورنمنت گل‌های مشابهی خوردیم و در تلاش هستیم مشکلات را برای حضور در مسابقات اصلی به حداقل برسانیم.

وی همچنین تاکید کرد: باید انتظارات از تیم‌ها منطقی باشد، توقع‌مان را پایین آورده و واقع گرا باشیم. برای موفقیت باید همه عوامل در کنار هم قرار بگیرند. قطعا در این روزها با حمایت مردم و رسانه‌ها کادر تیم جوانان می‌تواند با موفقیت در مسابقات جوانان، شکست در ازبکستان در رده نوجوانان را جبران کند.

فنایی در پایان گفت: کارمان برای موفقیت در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا بسیار سخت است اما تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم با امکاناتی که امروز داریم بتوانیم نتایج خوبی را بدست آورده و طلسم ناکامی فوتبال ایران در رده جوانان را با کسب سهمیه حضور در مسابقات جهانی بشکنیم.

دیدگاه‌ها