کد خبر : 988207 | 04 مهر 1391 ساعت 15:11 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

آنسلمو : برای آقای گلی آماده ام

می خواهم اعتماد مربیان را به خود جلب کنم تا در ترکیب اصلی بازی قرار گیرم و با گلزنی هواداران را شاد کنم .

آنسلمو مهاجم خارجی وجدید تراکتورسازی درباره بازی اخیر تیمش با گهردورود می گوید:این بازی بهترین بازی ما در لیگ بود خوشحالم که توانستیم با زدن پنج گل دل هواداران را شاد کنیم و تک تک بازیکنان در این بازی روز خوبی را پشت سر گذاشتند. من هم خوشحالم که توانستم دراولین بازی گل بزنم و با زدن این گل دل هواداران میلیونی باشگاه را شاد کنم . امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.
وی در خصوص بازی فردای تراکتور سازی بافجر هم می گوید:فجر بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشته و تیم خوبی است ولی ما هم تیم تراکتورسازی هستیم .امیدوارم تجربه بازیکنان و هماهنگی که داریم باعث شود از این بازی دست پر به تبریز برگردیم . تنها مشکل ما چمن مصنوعی ورزشگاه شیرازاست و برای ما بازی در این زمین تازگی دارد.
وی باز هم در باره خودش و اینکه آیا می تواند بازهم گل بزند می گوید:تمام سعی خود را می کنم تا در تمرینات خوب ظاهر شوم .می خواهم اعتماد مربیان را به خود جلب کنم تا در ترکیب اصلی بازی قرار گیرم و با گلزنی هواداران را شاد کنم.
حرف های پایانی این مهاجم خارجی درباره هواداران تراکتورسازی است:قبل از اینکه با تراکتورسازی قرارداد ببندم آوازه هوادارانش را شنیده بودم که بهترین و پرشور ترین هستند. وقتی وارد تبریز شدم و فیلم ها وعکس های هواداران تراکتورسازی را دیدم از انتخاب تراکتور خوشحال شدم.شنیده ام که هواداران تراکتورسازی از شهر های دور برای دیدن بازی و تشویق تیم محبوب شان به تبریز می آیند و همچنین تراکتورسازی را در هیچ کدام از شهر ها تنها نمی گذارند . من هم با دیدن و شنیدن این صحنه ها آماده گلزنی برای این هواداران شدم .خوشحالم که توانستم در اولین بازی گل بزنم و با دیدن هواداران پرشور تراکتور خودم را برای آقای گلی آماده کرده ام .

دیدگاه‌ها