کد خبر : 989244 | 15 مهر 1391 ساعت 16:39 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

احمدحسن زاده: تیم نیاز به آرامش دارد

مهاجم تیم فوتبال مس کرمان با اشاره به وضعیت کنونی مس کرمان گفت: در شرایط کنونی مس کرمان به آرامش و تقویت روحیه نیاز دارد و مسلما با مهیا شدن این شرایط مس به جایگاه حقیقی خود باز خواهد گشت.

احمدحسن زاده: تیم نیاز به آرامش دارد
احمد حسن زاده در گفتگو با مهر اظهار داشت: مس کرمان تیمی با پشتوانه مناسب است که می تواند همچون گذشته از تیمهای بالا جدولی باشد و حتی سهمیه آسیایی را از آن خود کند.
وی افزود: نتایجی که تا کنون کسب کرده ایم مناسب نام این تیم نیست زیرا فوتبال کرمان نشان داده که جایگاه بسیار مناسبتری دارد و باید با تلاش و کوشش و همدلی بین بازیکنان، مسئولان و هواداران به این مهم دست یابیم.
این بازیکن مس کرمان که به تازگی به اردوی تیم ملی دعوت شده است افزود: دوری از حاشیه و حمایت همه جانبه در حال حاضری چیزی است که تیم نیاز دارد و باید در همین مسیر نیز گام برداریم تا به بهترین شکل ممکن امکان نشان دادن استعدادهای تیم را در لیگ برتر داشته باشیم.
وی گفت: همه بازیکنان تیم متحد شده اند که نتایج گذشته را جبران کنند و امیدواریم با کمی خوش شانسی و تلاش بیشتر بتوانیم تنها بر روی کسب نتایج بهتر تمرکز کنیم و امتیازهای لازم را جمع آوری کنیم.
وی در خصوص تیم ملی نیز گفت: بازی با کره جنوبی مشکل است اما تیم ملی باید در این بازی امتیاز بگیرد و تمام تلاشم را در این راستا به کار می گیرم.
وی افزود: هم اکنون تمرینات تیم آغاز شده است و همه بازیکنان در شرایط مطلوب قرار دارند و در صورت صلاحدید کادر فنی تیم ملی در مقابل کره جنوبی تمام تلاشم را به کار خواهم بست تا دروازه این تیم را باز کنم.

دیدگاه‌ها