کد خبر : 990027 | 24 مهر 1391 ساعت 15:15 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیام ویژه پارک: مراقب نکو باشید

سرمربی تیم کره برای نبرد سرنوشت‌ساز با ایران با طرح و برنامه‌ مدونی وارد میدان می شود و می‌خواهد بر خلاف گذشته این بار کره جنوبی در تهران برنده شود.

پیام ویژه پارک: مراقب نکو باشید

   کره‌ای ها همان‌گونه که «چویی کانگ هی»‌،مربی‌شان در چند اظهار نظر خود بیان کرده، می‌خواهند باخت فراموش‌نشدنی و ماندگار  6 بر 2 سال 1996 را جبران کنند، به زعم خویش «انتقام»‌بگیرند و در ورزشگاه آزادی تهران، تاریخ‌ساز شوند، در مدت یک هفته ‌ای که در تهران به تمرین مشغول هستند، تمهیدات گسترده‌ای  اندیشیده‌اند.

به گزارش فارس، کره‌ای‌ها سعی کرده‌اند در مدت زمان اقامت‌شان در تهران، اردوی خود را به روی حتی خبرنگاران خودی بسته نگه دارند تا بلکه خبری و اطلاعاتی به بیرون درز نکند.

اما با توجه به گزارش‌هایی که در یکی، دو روز گذشته انتشار یافته، به نظر می‌‌رسد به خواسته خود نرسیدند. زیرا در گزارش‌های منتشر شده توسط رسانه‌های ایران، وضعیت کنونی این رقیب قدرتمند به تصویر کشیده شده است.

حتی اخبار و گزارش‌هایی را نیز که رسانه‌های این کشور از طریق خبرنگاران و گزارشگران اعزامی خود به تهران مخابره و منتشر کرده‌اند، اطلاعات ارزشمندی در اختیار فوتبال ملی ایران و به خصوص شخص کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران قرار می‌دهد که می‌تواند نقشه‌های تاکتیکی کادر فنی کره را خنثی کرده و آنان را برای کسب نتیجه در ورزشگاه آزادی پس از 2 باخت و  2 تساوی، حسرت به دل باقی گذارد.

*کره با پلان های A و B مقابل ایران

اولین نکته مهمی که از طریق همین گزارش‌ها از اردوی چشم‌بادامی‌ها به بیرون درز کرده، برنامه تاکتیکی کانگ هی، مربی تیم رقیب است.

براساس آنچه سایت او‌سه‌ان منتشر کرده ، این مربی در مدت 14 روز گذشته فیلم بازی‌های ایران را مورد بازبینی و ارزیابی قرارداده و در این مدت روی 2 طرح تاکتیکی کلی (پلان A و B) کار کرده است.

براساس این گزارش در مدت اقامت یک هفته ای در تهران، بیش از پیش مردانش را وادار به کار در قالب این 2 طرح استراتژی کرده است.

این سایت در ادامه نوشت: در تمرین روز یکشنبه کانگ هی سفارش اکیدی به تکرار و مرور این 2 طرح تاکتیکی در ورزشگاه محل تمرین داشته است.

این منبع رسانه‌ای همچنین عنوان کرده در مدت برگزاری جلسه 2 ساعته، مربی کره‌ای ‌ها زمان‌های 10 و 15 دقیقه‌ای برای بازی‌‌های کوتاه مدت در نظر گرفته و مردان کلیدی همچون کیم بو کیونگ، کی کیم جو و لیو چونگ یونگ، سئئوگ مین را وادار به هنرنمایی در این قالب‌های بازی براساس کار دفاعی و هجومی کرده است.


*تمرین ویژه برای دروازه‌بانان

در قالب های کلی تاکتیکی که مربی کره برای دوئل با ایران در تهران در نظرگرفته، وظایف دروازه‌بان کاملا مشخص شده است.

خبرنگار سایت چون‌ونگ گزارش کرده در سه جلسه تمرینی گذشته، دروازه‌بانان حاضر در اردوی تیم کره علاوه بر انجام تمرینات گروهی خود، به یکسری امور اختصاصی که مد نظر کانگ هی بوده اند، به دقت پرداخته اند.

تمرین و مهار ضربات پنالتی، جاگیری صحیح روی ضربات ایستگاهی کرنر و آزاد از جناحین، راه اندازی سریع بازی از دفاع و به حمله در نقاط کور و ... از جمله تمرینات اختصاصی بوده که کانگ هی از دروازه‌بانانش خواسته و نظارت کرده است.

*استفاده کره از جوانی برای بازی تهاجمی

در ارتباط با برنامه های تاکتیکی مربی کره، یک خبر تکمیلی اختصاص به گزارشی دارد که سایت «جوانان امروز کره »‌دارد.

در این گزارش بحث شرایط سنی تیم کره مطرح شده است. گزارشگر این رسانه عنوان می کند تیمی که در تهران به نمایندگی از فوتبال کره حضور دارد، یکی از جوان‌ترین تیم‌های تاریخ کره است.

نویسنده این گزارش افزوده کره‌ای‌ها براساس نشاط جوانی تیم خود تدارک بازی هجومی را مقابل مردان کارلوس کی‌روش دیده اند.
 

*توصیه فنی پارک جی سونگ:مراقب کاپیتان ایرانی‌ها باشید!

پارک جی سونگ ستاره و کاپیتان اسبق تیم ملی کره که اکنون در لیگ برتر انگلیس برای کوئینز ‌پارک رنجرز سرگرم بازی است، در مصاحبه‌ای با سایت جوسینگ خواهان برنامه ریزی کادر فنی تیم کشورش برای تک تک بازیکنان ایران، به ویژه «جواد نکونام»‌کاپیتان ایران شده است.

بازیکن سابق منچستریونایتد که سابقه 100 بازی ملی دارد و سال گذشته اعلام کناره گیری کرد، عنوان کرده است: ‌می دانم کادر فنی آگاه است. اما به عنوان بازیکنی که سابقه رویارویی با ایران را دارد، توضیح می دهم جواد نکونام، بازیکن بسیار با اهمیتی در تاکتیک بازی ایران است. امیدوارم کانگ هی برای مهار او و خارج کردنش از جریان بازی برنامه ریزی دقیقی انجام دهد.

این سایت در تکمیل حرف ‌های جی سونگ، عنوان می کند نکونام بیش از 131 بازی برای ایران انجام داده و اکنون بازوی مهم کی روش در زمین است.


*کی: تنها مشکل مان سرعت پایین اینترنت بود

همین سایت همچنین با «کی»، بازیکن تیم سوانسی ولز نیز گفت‌وگویی کوتاه انجام داده ونظرش را در مورد وضعیت فنی تیم کره جویا شده است. وی نیز پاسخ داده است: وضعیت آمادگی تیم کره ایده ال است. همه در شرایط خوبی بسر می‌بریم. با هم هماهنگ شده ایم. مصمم به کسب نتیجه هستیم. هیچ مشکلی نداریم. شاید تنها مشکل مان اینجا اینترنت کند بود که اکنون تا حدی بهتر شده و می توانیم از اینترنت، به خانواده مان در کره ایمیل بزنیم. شرایط آب و هوایی هم ابتدا برایمان کمی سخت بود. اما اکنون به وضعیت آب و هوایی تهران عادت کرده ایم.


*سون هیونگ مین: با بازی خوب باید جلوی تشویق هواداران ایران را بگیریم

مهاجم جوان و 20 ساله عضو تیم هامبورگ یکی از چهر‌ه‌های است که کره‌ای‌ها برای رویارویی مقابل تیم کارلوس کی‌روش بسیار به قابلیتش اعتقاد دارند.

این مهاجم 197 سانتی متری که در فصل جاری بوندس‌لیگا آلمان برای هامبورگ 4 گل زده، به همین خاطر مورد توجه رسانه‌های کشورش قرار گرفته و در گفت‌وگو با سایت جین‌سن‌گوک اظهار داشته، او و یارانش در انتظار تشویق 100 هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه آزادی هستند

هیونگ مین افزوده است: ما باید بدانیم تیم ایران 12 نفره است، 11 بازیکن و یک بازیکن 100 هزار نفری به اسم تماشاگر. می دانیم در گذشته یار دوازدهم ایران خوب حمایت کرده است. این نکته به ما می گوید هوشیار باشیم و با بازی خوب خود، با این یار قوی مقابله کنیم.


*درخواست رسانه‌های ایرانی از مهاجم هامبورگ و خنده معنی دار وی

مهاجم جوان و خوش درخشیده تیم ملی کره‌جنوبی و عضو باشگاه هامبورگ بیشترین تقاضا مصاحبه از رسانه‌های ایرانی را داشته است.

در حاشیه اخباری که گزارشگران اعزامی کشور شرق آسیا به ایران منتشر کرده اند، عنوان شده سون هیونگ مین که امسال در تیم هامبورگ بازی می کند، از طرف رسانه‌های ایرانی در مدت اقامتش در تهران با بیشترین درخواست مصاحبه روبه‌رو شده است.

در گزارشی که ایلبو به چاپ رسانده عنوان شده مقامات تیم کره به وی برای این موضوع اجازه نداده اند. در عوض سونگ به جای صحبت با رسانه‌های ایرانی به گپ و گفت با کره‌ای های مقیم ایران پرداخته و  با لبخند معناداری به نمایندگان رسانه‌های ایرانی گفته که قصد سورپرایز در بازی با ایران را دارد.

*مقایسه مهاجم هامبورگی کره با ایرانی‌های سابق هامبورگ

سایت ایلبو همچنین مهاجم جوان هامبورگ را با مهدی مهدوی کیا و وحید هاشمیان، لژیونر های ایرانی که در تیم هامبورگ بازی کرده اند، مقایسه کرده و وی را به خاطر اشتراک تیم باشگاهی با دو ستاره پیشین تیم ایران، او را مهم نزد مردم کشورمان خوانده است.

این سایت افزوده است: سون هیون مین با آنکه سابقه کمی در هامبورگ دارد، نزد ایرانیان مطرح است. آنها می خواهند بازی او را ببینید و با مهدوی کیا و هاشمیان مقایسه کنند.

 

 

دیدگاه‌ها