کد خبر : 991608 | 10 آبان 1391 ساعت 12:18 | 788 بازدید | 0 دیدگاه

رای مسی برای توپ طلا

ستاره آرژآنتینی بارسا در گفتگو با مجله فرانس فوتبال، از بازیکنانی که می خواهد برای توپ طلای2012 به آنها رای بدهد پرده برداشت

رای مسی برای توپ طلا

   لیونل مسی ستاره آرژآنتینی باشگاه بارسلونا در گفتگو با مجله معتبر فرانس فوتبال اعلام کرد که برای انتخاب برنده توپ طلای سال 2012 و به عنوان کاپیتان تیم ملی آرژانتین به چه کسانی رای خواهد داد.
 مسی در صحبت هایی دراین باره گفته:«نمی دانم که چه کسانی در لیست هستند.من به چابی، اندرس و بدون شک به یکی از هموطنانم رای می ده.»
 به گزارش گل، بعد از انتشار لیست 23 نامزدنهایی دریافت توپ طلای سال 2012 مشخص شد که تنها آرژانتینی موجود در این لیست، سرخیو آگوئرو است. بنابراین کاپیتان البی سلسته آرایش را به نام چابی ارناندس، آندرس اینیستا وسرخیو آگوئرو خواهد نوشت.

 مسی درمورد توپ طلا گفت:«توپ طلا آنقدر مهم است که زیاد صحبت کردن درموردش بی معناست. هرچند که امسال بحث دراین مورد به مراتب بیشتر از سالهای قبل است. از قبل از اینکه رقابت های این فصل شروع شود، صحبت ها دراین باره آغاز شده بود.»
 او که برنده توپ طلا در سه دوره پیشین است،در صحبت هایی به این نکته اشاره کرده که برایش مهم نیست که امسال و سال بعد توپ طلا را نبرد و درعوض درسال 2014 (درسالی که جام جهانی برگزار می شود) به این جایزه برسد. مسی گفت:« 2014 سال برگزاری جام جهانی است. خب اگر در آن سال توپ طلا را ببرم به آن معناست که آرژآنتین قهرمان دنیاست. من حاضرم امضا بدهم که در دوسال آینده توپ طلا را نگیرم ولی آرژانتین درسال2014 قهرمان دنیا شده و درآن سال به توپ طلا برسم. قهرمانی در دنیا آرزویی است که هنوز به آن نرسیده ام.»
 مسی درادامه به تمجید از کاسیاس پرداخت و گفت:« من کاسیاس را هم فراموش نکرده ام. از نظر من هیچ مانعی نیست که برنده توپ طلا یک دروازه بان باشد. این طور نیست که او  چون دروازه بان است، نباید این جایزه را ببرد. او بازیکن واقعا مهمی است. یکی از بهترین دروازه بانان دنیاست؛ شاید بهترین دروازه بان دنیا باشد.»

دیدگاه‌ها