کد خبر : 991762 | 12 آبان 1391 ساعت 11:23 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی شاهین بوشهر استعفا داد

حمید‌ کللی‌فرد سرمربی شاهین بوشهر پس از استعفا گفت: حق زحمتکشان شاهین همچوان ناصر رفیعی(سرپرست تیم) این نیست که به راحتی از سمت خود گنار گذاشته شوند.

سرمربی شاهین بوشهر استعفا داد
حمید‌ کللی‌فرد با تایید خبر استعفای خود در مورد دلایل استعفایش اظهار داشت: بنده به دلیل برکناری ناصر رفیعی سرپرست تیم از سمت خود استعفا دادم.
وی افزود: پیش از این زمزمه‌هایی مبنی بر برکناری شماری از زحمتکشان شاهین به گوشم رسیده بود اما پس از اینکه ناصر رفیعی از سمت سرپرستی شاهین برکنار شد بنده هم فضا را برای ادامه کار مهیا ندیدم و استعفا دادم.
سرمربی مستعفی شاهین بوشهر تصریح کرد: واقعا در حق زحمتکشان شاهین خوبی نمی‌کنیم ناصر رفیعی که زندگی خود را وقف شاهین کرده و از 5 صبح تا 12 شب برای این تیم زحمت کشیده اما اینگونه با وی برخورد می‌شود و این اصلا کار خوبی نیست.
کللی‌فرد اظهار داشت: مطمئن هستم بعد از ناصر رفیعی هم نوبت به بنده می‌رسید پس فکر کردم پیش از برکنار از سمت خود استعفا بدهم بهتر است.
وی گفت: ما برای کسانی که در تیم زحمت می‌کشند ارزش قائل نیستیم و به همین راحتی از کنار آنان می‌گذریم در حالی که ناصر رفیعی زحمات زیادی برای تیم کشیده بود ولی به راحتی از کار برکنار می‌شود.
سرمربی شاهین در مورد قبول یا رد استعفایش از سوی مدیرعامل شاهین گفت: بنده چند بار با آقای دلفانی تماس گرفتم اما موبایل ایشان خاموش بوده ولی در هر صورت در صورت عدم حضور ناصر رفیعی من هم نیستم.
حمید کللی‌فرد روز گذشته در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما اعلام کرده بود در حالی که بازیکنان اعتصاب کردند اما وی از سمت خود استعفا نداده و در کنار تیم می‌ماند تا مشکلات تیم حل شود اما شب گذشته دلفانی مدیرعامل شاهین ناصر رفیعی سرپرست تیم را از سمتش برکنار کرد و حمید‌کللی‌فرد هم اعلام کرد در نبود ناصر رفیعی او هم در این سمت نمی‌ماند.
این درحالی است که بازیکنان شاهین بوشهر به دلیل عدم پرداخت مطالباتشان در بازی روز گذشته مقابل الوند همدان حاضر به مسابقه نشدند و به همدان هم نرفتند.
مشکلات این روزهای شاهین به هیچ وجه در شان و منزلت مردم استان بوشهر نیست و جا دارد مسئولان این باشگاه تا این تیم منحل نشده فکر اساسی کرده و بار دیگر دلسوزان شاهین را وارد گود کنند.

دیدگاه‌ها