کد خبر : 991789 | 12 آبان 1391 ساعت 18:15 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

فولام به دنبال تمدید قرارداد مارتین یول

باشگاه فولام آماده است تا قرارداد مارتین یول، سرمربی این تیم، را تمدید کند.

فولام به دنبال تمدید قرارداد مارتین یول
قرارداد فعلی این مربی هلندی در پایان فصل به اتمام می رسد و مذاکرات تمدید قرارداد هنوز آغاز نشده است.
با این وجود نمایش های خوب فولام در فصل جدید، علی رغم از دست دادن ستاره هایی مانند موسی دمبله، کلینت دمپسی، پاول پوگربینیاک، دنی مرفی، اندی جانسن و دیکسون اتوهو، مدیران این باشگاه لندنی را متقاعد کرده که یول را برای مدت بیشتری در کریون کاتج حفظ کنند.
آنها می خواهند مانع از تکرار اتفاقات سال گذشته شوند. مارک هیوز، مربی قبلی فولام، براساس بندی از قراردادش، بدون اطلاع باشگاه در ژوئن 2011 فولام را ترک کرد.
یول در اولین فصل حضور در فولام، این تیم را با 52 امتیاز به رتبه نهم جدول، هم امتیاز با لیورپول رده هشتمی، رساند. تیم او با بهترین رکورد فولام در بالاترین سطح فوتبال جزیره تنها یک امتیاز فاصله داشت. آنها در حال حاضر نیز در پایان هفته نهم لیگ برتر در رتبه هفتم قرار دارند.
این مربی 56 ساله که سابقه هدایت تاتنهام، آژاکس و هامبورگ را نیز دارد، از اینکه فولام در تابستان چند ستاره اصلی اش را از دست داد، ناراحت شد اما از اینکه باشگاه از تصمیم او برای خرید دیمیتار برباتوف حمایت کرد و این مهاجم بلغاری را به خدمت گرفت، راضی بود. 
او در مورد تمدید قراردادش با با فولام به تازگی گفته بود:" دوست دارم بمانم. من به این شغا خیلی حساسم. دوست دارم به عنوان یک چهره ورزشی شناخته شوم. من فقط برای پول کار نمی کنم. دوست دارم مردم ببینند که من و تیمم خوب کار می کنیم."
ماندن یول در فولام می تواند به سود اشکان دژاگه، ملی پوش ایرانی این باشگاه هم باشد. این مربی هلندی به دلیل سابقه کار در بوندس لیگا شناخت خوبی از دژاگه دارد و به همین دلیل او را به خدمت گرفته است

دیدگاه‌ها