کد خبر : 993462 | 29 آبان 1391 ساعت 12:37 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

روح الله عرب: انگار تیم ما طلسم شده است

کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه یک روز درباره مشکل اصلی این تیم افشاگری خواهد کرد، گفت: وضعیت تیم ما از بحران هم گذشته است و هر کاری می‌کنیم از این شرایط خارج نمی‌شویم.

روح الله عرب: انگار تیم ما طلسم شده است

   روح الله عرب در گفتگویی درباره وضعیت صنعت نفت آبادان تصریح کرد: وضعیت ما دیگر از بحران هم گذشته است. ما وارد بحرانی شده‌ایم که هر کاری می‌کنیم نمی‌توانیم از آن خارج شویم. انگار تیم ما طلسم شده است و من متوجه دلیل ناکامی‌هایمان نمی‌شوم.

به گزارش مهر، وی افزود: حداقل یک پیروزی هم به دست نمی‌آوریم تا از این شرایط بیرون برویم. به هر حال پیش از اتمام فصل دو بازی حساس با ذوب آهن و پیکان داریم که برای ما 10 امتیازی است! برد در این دو بازی ما را به اواسط جدول می‌رساند.

کاپیتان صنعت نفت در خصوص اعتراض هواداران به نتایج این تیم خاطرنشان کرد: من چند سال است در آبادان هستم و مردم این شهر مرا از خودشان می‌دانند. برای همین امیدوارم از حرف‌هایی که می‌زنم ناراحت نشوند. امسال از همان ابتدای فصل تعدادی از تماشاگران ما را اذیت کردند و علیه تیم شعار دادند. اگر به جای این کار در مسابقات از ما حمایت می‌کردند الان وضعیت بهتری داشتیم.

 عرب ادامه داد: هفته چهارم بود که ما از روی سکوها شعار "صنعت نفت لیگ یکی" را شنیدیم. این مسئله در عملکرد بازیکنان موثر بود. تیم ما از نظر روحی مریض است وگرنه از نظر فوتبالی هیچ مشکلی ندارد. ضمن اینکه وضعیت لیگ به گونه‌ای است که تیم‌های سقوط کننده به لیگ دسته یک هفته آخر مشخص می‌شود. به همین خاطر مردم باید از ما حمایت کنند چون این تیم برای آنهاست.

وی در ادامه صحبت‌هایش با خودداری از بیان مشکل اصلی صنعت نفت تاکید کرد: تیم ما ابتدای فصل دچار مشکلاتی شد که باعث شد تیم به این روز بیفتد. یک روز که خواستم از آبادان بروم همه چیز را برای مردم افشا می‌کنم. در حال حاضر تیم به آرامش نیاز دارد و باید در نیم فصل هم در همه پست‌ها تقویت شود.

عرب در پایان درباره درگیری لفظی بعضی از بازیکنان نفت آبادان با علی دایی هم گفت: چنین چیزی نبود. به نظرم هر کس علیه دایی صحبت کند فوتبال نفرینش می‌کند! هیچ کدام از بازیکنان ما با دایی جر و بحث نکردند و با او برخورد محترمانه‌ای داشتند. دایی اسطوره فوتبال ما است و حتی ایستادن در کنار او هم برای ما افتخار است. ‌
 

دیدگاه‌ها