کد خبر : 993485 | 29 آبان 1391 ساعت 15:53 | 687 بازدید | 0 دیدگاه

پیرلو: میلانی ها اجازه ندادند به چلسی بروم

آندره آ پیرلو، ستاره خط میانی یوونتوس، فاش کرد که در زمان حضور کارلو آنچلوتی در استمفوردبریج، در آستانه پیوستن به این باشگاه قرار داشت.

پیرلو: میلانی ها اجازه ندادند به چلسی بروم
پیرلو که این هفته همراه با یوونتوس در لیگ قهرمانان مقابل چلسی قرار خواهد گرفت، اعلام کرد در زمان حضور در میلان، مذاکرات زیادی برای پیوستن او به باشگاه لندنی صورت گرفت.
او در گفتگو با دیلی میل گفت:" در واقع میلان اجازه نداد من بروم. من رابطه بسیار خوبی با آنچلوتی دارم و به همین دلیل وقتی او به چلسی رفت، من با او در تماس بودم و اکنون که او در پاری سن ژرمن هست نیز همین طور.
من مذاکرات با باشگاه چلسی را آغاز کردم اما میلانی ها اجازه ندادند من به این باشگاه بروم. به همین دلیل من در میلان ماندم.
مطمئنا می توانست یک تجربه متفاوت باشد. من خیلی دوست داشتم چنین تجربه ای داشته باشم به ویژه در آن زمان که 30 سال داشتم. اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد."
این ستاره باتجربه تایید کرد که همچنان به دنبال چالش های بیشتر است و احتمال رفتنش به لیگ برتر را رد نکرد.
" شاید، کسی چه می داند؟ نمی دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد. هیچ کس نمی داند. هنوز دو سال از قرارداد من با یوونتوس باقی است؛ امسال و سال آینده.
من فوتبال انگلیس را دوست دارم. تیم های خوب زیادی در این لیگ حضور دارند. آنها بسیار هجومی هستند و به همین دلیل دیدن بازی های آنها هیجان انگیز است.
برای من انطباق با یک سبک بازی دشوار نیست زیرا من در طول دوران حرفه ای ام در کنار بازیکنان زیادی با ویژگی های متفاوت بازی کردم."

دیدگاه‌ها