کد خبر : 995561 | 21 آذر 1391 ساعت 21:04 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

نقد و بررسی ویسنته آرزه، هافبک جدید استقلال

ویسنته آرزه، هافبک بولیویائی که بطور رسمی به باشگاه استقلال تهران پیوسته است، در 22 نوامبر سال 1985 در شهر سانتا کروز متولد شده است و هم‌اکنون 27 ساله است.

نقد و بررسی ویسنته آرزه، هافبک جدید استقلال
آرزه دوران حرفه‌ای خود را از سال 2007 و از باشگاه مرکر یونیورسیتی آمریکا آغاز کرد و در ادامه راهی تیم ونکوور وایت کپس در لیگ حرفه‌ای آمریکا (ام‌ال‌اس) شد و دو فصل پی‌درپی در این تیم حضور داشت. آرزه در اغلب اوقات به عنوان یک بازیکن جانشین به میدان می‌آمد و جایگاه مستحکمی در تیم ونکوور وایت‌ کپس نداشت. او در مجموع دو طول دو فصل حضور خود در این باشگاه 44 بار به میدان رفت و یک گل نیز به ثمر رساند.
هافبک تازه‌وارد استقلال در سال 2010 راهی باشگاه آئورای گواتمالا شد تا در لیگ حرفه‌ای این کشور توپ بزند. نکته‌ی جالب در مورد آرزه آن است که او در طول مدت حضور خود در این باشگاه گمنام نیز عمدتا نیمکت‌نشین بود و فقط 12 بازی از 29 بازی را در ترکیب اصلی حضور داشت. او در مجموع 29 بازی که با پیراهن این تیم به میدان رفت، موفق به زدن دو گل شد.
آرزه که کارنامه‌ی چندان قابل‌قبولی در گواتمالا نداشت، در اواخر سال 2010 راهی لیگ برتر مجارستان شد و به عضویت تیم دیوس‌گیور درآمد و به مدت دو سال در این تیم حضور یافت. اوضاع هافبک بولیویائی در این تیم که به هرترتیب یک تیک اروپائی محسوب می‌شد بدتر از گذشته شد و این بازیکن بیش از پیش نیمکت‌نشینی را تجربه کرد و بیش‌تر به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد. او در مجموع 37 بازی، 19بار به عنوان بازیکن جانشین راهی میدان شد و دو گل نیز به ثمر رساند.
آرزه در نهایت در سال 2012 به تیم شارلوای بلژیک رفت و یک فصل در این تیم حضور داشت و در هر 4 دیداری که برای این تیم به میدان رفت به عنوان بازیکن جانشین راهی میدان شد.

دیدگاه‌ها