کد خبر : 995682 | 23 آذر 1391 ساعت 08:34 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

طلایی منش:

عملکرد بازیکنان الوند همدان رضایت بخش بود

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان گفت: عملکرد بازیکنان الوند همدان در رقابت های نیم فصل اول لیگ دسته یک فوتبال کشور رضایت بخش بود.

رضا طلایی منش در گفت وگو باخبرنگار ایرنا افزود: عملکرد بازیکنان تیم الوند در نیم فصل اول لیگ مطلوب بود و اعضای تیم انتظارات کادر فنی را برآورده کردند.
وی اضافه کرد: البته یکی از خواسته های اصلی ما کسب عنوان قهرمانی نیم فصل بود که با شکست مقابل گسترش فولاد تبریز تحقق نیافت اما در مجموع از تمامی بازیکنان رضایت داریم.
وی اظهار داشت: در بازی پایانی نیم فصل مقابل گسترش فولاد تبریز می توانستیم با دست پر به همدان بازگردیم اما حوادث پیش بینی نشده فوتبال باعث شد سه امتیاز مهم را از دست بدهیم.
طلایی منش با بیان اینکه امکانات مدرن و اختصاصی باشگاه گسترش فولاد تبریز هیچ گاه قابل مقایسه با تیم هایی نظیر الوند همدان نیست، افزود: در بازی مقابل گسترش فولاد اکثر مسوولان اجرایی تبریز حضور داشتند اما این مهم در شهر همدان کم رنگ است.
وی افزود: مسوولان باید چتر حمایتی خود را بر روی نمایندگان فوتبال همدان گسترده تر کنند چرا که اگر انتظار موفقیت دارند نیاز است تا شرایط دو تیم پاس و الوند را بیشتر درک کنند.
وی با قدردانی از هواداران فوتبال همدان گفت: هواداران و خبرنگاران به واقع حمایت لازم را داشته اند و می طلبد این حمایت ها که انگیزه فراوانی در اعضای دو تیم پاس و الوند برای کسب موفقیت ایجاد کرده، تداوم یابد.
وی، نیاز اصلی تیم الوند را برخورداری از یک مهاجم گلزن و آماده برشمرد و افزود: برای نیم فصل دوم دنبال یک مهاجم تمام عیار هستیم و اکنون چند گزینه را مدنظر داریم.
سرمربی الوند همدان خاطرنشان کرد: البته چند بازیکن را در لیست مازاد قرار داده ایم و قصد داریم بازیکنان جدید را جایگزین این فهرست کنیم.
طلایی منش افزود: دور جدید تمرین تیم الوند همدان از روز شنبه آغاز می شود و قصد داریم در پایان ماه جاری یک دیدار دوستانه را مقابل راهیان کرمانشاه در همدان برگزار کنیم.
وی اضافه کرد: این دیدار دوستانه را بنا به دوستی دیرینه با جواد زرینچه سرمربی راهیان کرمانشاه و جهت محک زدن شرایط دو تیم برای حضور در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور برگزار خواهیم کرد.
وی یادآور شد: تیم الوند هم اینک در جایگاه خوبی در رده لیگ دسته اول قرار گرفته است اما در نیم فصل دوم نه تنها شرایط دشواری داریم بلکه باید بکوشیم صدر جدول را در اختیار بگیریم.
تیم الوند همدان هم اینک با 25 امتیاز در رتبه دوم جدول گروه الف لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد.
دور برگشت رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور از هشتم دی ماه امسال آغاز می شود و الوند همدان میزبان ماشین سازی تبریز است.

دیدگاه‌ها