کد خبر : 995971 | 26 آذر 1391 ساعت 11:15 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

نکیسا:مشکل دروازه بانان پرسپولیس روحی است

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1998فرانسه معتقداست که باید مربی گلرهای تیم فوتبال پرسپولیس ایرانی باشد.

نکیسا:مشکل دروازه بانان پرسپولیس روحی است

  نیما نکیسا گفت: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی از سوی رویانیان صورت گرفته و او یکی از معدود مدیرانی بود که توانست به جوان ها اعتماد کند.

وی ادامه داد:گل محمدی نیزباحضورش درپرسپولیس توانست خیلی خوب دستیاران خود را انتخاب کند و اطمینان دارم با چنین نفراتی پرسپولیس در نیم فصل دوم بسیار موفق تر است.

به گزارش ایرنا، دروازه بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس وتیم ملی کشورمان،گفت:حضوربزیک برای مهاجمان بسیار مفید خواهد بود و همچین حسین عبدی نیز می تواند از نظر فنی روی تیم تاثیرات بسیار خوبی بگذارد.

وی درخصوص دلیل استفاده باشگاه از مربی خارجی برای گلرها در کنارگل محمدی، تصریح کرد: شاید بازهم مرغ همسایه غاز است، اما مطمئن باشید هر چه آنها می دانند ما هم می دانیم.

وی اظهارداشت: همه ما تحصیلات بالایی داریم و هر کدام از پیشکسوتان دروازه بانی پرسپولیس آماده خدمت به تیم خود هستیم. برای من به هیچ عنوان مهم نیست که مرا برای این مسئولیت انتخاب کنند چیزی که اهمیت دارد این است که از پیشکسوتان سود برده شود.

نکیسا خاطرنشان کرد:رویانیان کارهای خوبی درفوتبال انجام داده است و اگر بعضی جاها نیز تصمیمات درستی نگرفته به خاطر مدت زمان حضور کم در فوتبال است.

دروازه بان اسبق پرسپولیس، اظهار داشت: همیشه اعتقاد داشتم که مدیریک باشگاه بایدفوتبالی باشد اما رویانیان با مدیریت خوب خود ضعف فوتبالی نبودن خود را پوشاند.

وی درپاسخ به این سئوال که آیا پیشکسوتان حاضرند به کمک پرسپولیس بیایند، گفت: نه تنها من بلکه هم پیشکسوتان حاضرند با یک تلفن آمده ودرهر شرایطی بدون چشم داشت به تیم محبوب خود خدمت کنند. ما در زمان بازیکنی خود از خیلی چیزها به خاطر پرسپولیس گذشتیم حتی پیشنهاد های مالی خوب تیم های رقیب چون استقلال را نپذیرفتیم، زیرا پرسپولیس برای ما از هرچیزی مهم تر بود.

نکیسا اظهارداشت، زمانی که من یا سایرپیشکسوتان سابقه بازی در اروپا را در کارنامه خود داریم وتحصیلات عالی ورزش را دارا هستیم باید به جای استفاده از مربیان خارجی از پیشکسوتان سود ببرند.

وی تاکید کرد: پرسپولیس دروازه بان های بسیار بزرگی در اختیار دارد و تنها مشکل آنها روحی است. مربیان خارجی نمی توانند این مشکل بزرگ دروازه بان های پرسپولیس را برطرف کنند.

وی افزود: حاضرم قول بدهم که شهاب گردان اگر مربی خوبی داشته باشد می تواند در تیم ملی نیز شماره یک شود وفکر می کنم او همه چیز را برای بهترین بودن دارد.

نکیساگفت:مربی ایرانی که درباشگاه پرسپولیس بازی کرده باشد از مربیان خارجی بسیار دلسوز تر خواهد بود ومطمئن باشید درصورتی که عملکرد خوبی نداشته باشد باید پاسخگو باشد.

 

دیدگاه‌ها