کد خبر : 997559 | 12 دی 1391 ساعت 08:03 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

خوراکچی: برای شمسایی فرش قرمز پهن می‌کنیم

انتخاب خسوس توهین به مربیان ایرانی است

سرمربی تیم فوتسال میثاق گفت: برای حضور شمسایی در تیمم فرش قرمز پهن خواهم کرد.

انتخاب خسوس توهین به مربیان ایرانی است
محمود خوراکچی در خصوص شرایط تیم فوتسال میثاق تهران عنوان کرد: در چهار بازی گذشته 3 پیروزی به دست آوردیم این پیروزی‌ها شامل تلاش تمامی افراد و مسئولان باشگاه است از مدیریت گرفته تا بازیکنان. بازیکنان در گذشته قدر خود را نمی‌دانستند اما اکنون به این خودباوری رسیده‌اند که می توانند کارهای بزرگی انجام دهند.
وی درباره پیروزی 6 بر 4 برابر شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: در سال 89 با بازیکنان شهرداری که در آن زمان به نام گسترش فولاد در لیگ حضور داشتند کار کردم. شناخت کافی از آنها داشتم و توانستیم با فضاسازی‌ای که ایجاد کنیم به پیروزی دست یابیم. ما در تعطیلات لیگ بدنسازی خوبی انجام دادیم و از این لحاظ از حریفان پیش هستیم.
سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران درباره صحبت‌های علی صانعی گفت: از صحبت‌های او متعجب می‌شوم. اگر مصاحبه اخیر صانعی را شخص دیگری انجام می‌داد ناراحت نمی‌شدم چون می‌گفتم در فوتسال نبوده اما از صانعی بعید بود که درباره بازیکنان الگویی همچون شمسایی، چنین مسائلی را مطرح کند.
وی افزود: لازم به یادآوری است که شمسایی در تمام دوره‌های لیگ در هر تیمی که بوده مدعی بوده است. من چندین بار با شمسایی صحبت کردم. حتی برای اینکه بتوانیم او را از لحاظ مالی متقاعد کنیم، قصد داشتم قرارداد خود را نیز به او بدهم. هنوز هم ناامید نشده‌ایم. اگر وحید به میثاق بیاید برای او فرش قرمز می‌اندازیم.
سرمربی تیم فوتسال میثاق درباره صحبت‌های صانعی در خصوص جواد اصغری‌مقدم مبنی بر اینکه حضور او در بین 20 بازیکن هم اشتباه بوده، افزود: انتخاب بازیکنان سلیقه‌ای هم هست، مثلا یک مربی بازی اصغری مقدم را می‌پسندد و مربی‌ای آن را قبول ندارد، نمی‌توان در مورد صحبت‌های صانعی در مورد اصغری مقدم به او ایراد گرفت البته باید مقداری در ادبیات مصاحبه تغییراتی ایجاد شود.
خوراکچی در مورد اینکه خبرهایی مبنی بر سرمربیگری خسوس کاندلاس در تیم ملی مطرح شده و آیا با حضور مربی خارجی موافق است گفت: به نظرم خبرهایی که در خصوص سرمربیگری خسوس مطرح شده گمانه‌زنی مطبوعاتی است. با توجه به مدیریت افتخاری بعید می‌دانم که او چنین کار آماتوری را انجام دهد. زمانی که تمام مدیرعاملان انتخاب سرمربی ایرانی را ارجح می‌دانند فکر نمی‌کنم افتخاری دست به چنین کاری زده باشد.
وی ادامه داد: با تمام احترامی که برای خسوس قائل هستم اما مربی خارجی نمی‌تواند به درد تیم ملی بخورد البته مربیان بزرگی چون لوزانو می‌توانند به تیم کمک کنند. اگر این افراد به تیم ملی بیایند ما برای استقبال به فرودگاه هم می‌رویم اما انتخاب افرادی چون خسوس توهین به مربیان ایرانی است.
خوراکچی عنوان کرد: اگر هر مربی ایرانی‌ای انتخاب شود با قدرت از او حمایت می‌کنم و اگر این افتخار نصیب خودم شود قول می‌دهم تیم ملی را به دوران اوج خود برسانم. جهت یادآوری به افتخاری می‌گویم که ما منتقدین خسوس، بازیکنان ایران را تربیت می‌کنیم. شما ببینید در تیم‌های باشگاهی یک مربی خارجی هم وجود ندارد. این وظیفه ماست، منتی هم نمی‌گذاریم اما اینکه می‌گویند منتقدین کجای کار هستند کمی ناراحت می‌شویم.

دیدگاه‌ها