کد خبر : 998418 | 21 دی 1391 ساعت 14:57 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

باقری‌ها:سپاهان از شانس‌های قهرمانی است

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: سپاهان از شانس‌های قهرمانی است اما با این وضعیت چمن ورزشگاه فولادشهر کار سختی برای قهرمانی دارد.

باقری‌ها:سپاهان از شانس‌های قهرمانی است
نبی‌الله باقری‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به بازی تیمش برابر سپاهان در جام حذفی اظهار کرد: پیش از هر چیز لازم است این برد را به تیم خوب سپاهان تبریک بگویم و امیدوارم این تیم در آسیا هم موفق باشد.
وی با اشاره به ترکیب تیمش برابر سپاهان تصریح کرد: در این بازی با تیم دوم خودمان ظاهر نشدیم، چند بازیکن اصلی به همراه تعدادی از بازیکنان جوان در ترکیب تیم قرار گرفته بودند.
بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: این بازیکنان باید در ترکیب تیم و در میدانی بزرگ محک می‌خوردند و به نظر من این دیدار میدان خوبی برای بازیکنان جوان تیممان بود.
وی با بیان اینکه یک برد می‌تواند شرایط تیم ما را از بحران خارج کند ادامه داد: از لحاظ مهره و امکانات بد نیستیم تنها باید روحیه خود را حفظ کنیم تا بتوانیم در آینده نتایج بهتری کسب کنیم.
بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سئوال که فکر می‌کنید چه تیمی در پایان فصل قهرمان می‌شود افزود: تراکتور و سپاهان به همراه استقلال از شانس‌های قهرمانی هستند اما باید بگویم سپاهان با این وضعیت زمین ورزشگاه فولادشهر کار سختی برای قهرمانی دارد.

دیدگاه‌ها