کد خبر : 998871 | 26 دی 1391 ساعت 15:46 | 760 بازدید | 0 دیدگاه

شیرینی: دوستان زود خوشحالی نکنند

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس به قلعه‌نویی توصیه کرد به جای اظهار نظر درباره استعفای رویانیان، به حاشیه‌های استقلال بپردازد.

شیرینی: دوستان زود خوشحالی نکنند
سعید شیرینی در واکنش به اظهار نظر اخیر قلعه‌نویی درباره استعفای رویانیان گفت: دوستان اینقدر زود خوشحالی خود را بابت رفتن یا نرفتن سردار رویانیان بروز ندهند. بیشتر به اتفاقات و حاشیه‌های تیم خود بپردازند چون پرسپولیس بر خلاف استقلال به این راحتی‌ها وارد حاشیه نخواهد شد.
وی ادامه داد: بهتر است قلعه‌نویی که اتفاقا خیلی هم اهل فن است و همه این موضوع را می‌دانند بیشتر به مشکلات حاشیه‌ای استقلال از قبیل بازوبند کاپیتانی، دعوای بازوبند و قهر بودن بزرگان این تیم با یکدیگر بپردازد و آن‌ها را حل و فصل کند و بگذارند پرسپولیسی‌ها در مورد مسائل پرسپولیس اظهار نظر کنند.
سرپرست پرسپولیس در پایان تاکید کرد: البته تمامی اهالی فوتبال، دوستان اهل فن را می‌شناسند اما بازی دربی برای بعضی‌ها چند روز زودتر و از بیرون زمین شروع می‌شود. با این حال خیال هواداران پرسپولیس راحت باشد. بازیکنان، گل‌محمدی و کادر فنی هم‌قسم شده‌اند که این داربی را در زمین و مستطیل سبز ببرند و قبل از این بازی حساس به هیچ عنوان وارد حاشیه اهالی فن نخواهند شد.

دیدگاه‌ها