کد خبر : 999759 | 07 بهمن 1391 ساعت 12:32 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی تیم امید پرسپولیس انتخاب شد

کادر فنی جدید تیم فوتبال امید پرسپولیس با صدور احکامی از سوی حمید استیلی رئیس آکادمی فوتبال باشگاه پرسپولیس معرفی شد.

حمید استیلی طی حکمی، مجید نائینی را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال امید پرسپولیس معرفی کرد. همچنین پایان رأفت و بهروز سلطانی به عنوان اعضای کادر فنی تیم امید پرسپولیس معرفی شدند. یعقوب فاطمی مقدم پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس نیز به عنوان سرپرست جدید تیم امید پرسپولیس فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، استیلی همچنین از منوچهر عبدا...نژاد، کمیجانی و دیگر اعضای کادر فنی چند فصل گذشته تقدیر و تشکر کرد.
رئیس آکادمی فوتبال باشگاه پرسپولیس درباره انتخاب کادر فنی جدید تیم فوتبال امید گفت: بنابه دلایل متعددی تیم امید پرسپولیس در فصلی که گذشت نتایج خوبی در رده‌های امید نگرفت و براساس بررسی‌هایی که انجام دادیم، مجید نائینی که سابقه 17 سال مربیگری در تیم‌های پایه را دارد را به عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب کردیم و امیدواریم که بتواند همچون دوره‌های قبلی ضمن کسب نتایج مطلوب در معرفی بازیکنان مستعد به تیم بزرگسالان کمک کند.
وی افزود: بهروز سلطانی پیشکسوت با سابقه پرسپولیس همچون سال گذشته تیم امید پرسپولیس را همراهی خواهد کرد و پایان رأفت که سابقه سرمربی‌گری تیم جوانان پرسپولیس را در کارنامه دارد، مجید نائینی را در تیم امید همراهی خواهد کرد. یعقوب فاطمی مقدم نیز به عنوان یکی از بازیکنان با سابقه پرسپولیس تیم امید را به عنوان سرپرست تیم همراهی خواهد کرد و ما امید زیادی داریم که این کادر جدید بتواند در فصل جدید نتایج درخور توجهی کسب کند. جا دارد از زحمات آقای عبدا...نژاد سرمربی تیم امید در چند فصل گذشته نیز تقدیر و تشکر نمائیم.
حمید استیلی در پایان گفت: در نظر داریم از تجربیات پیشکسوتان پرسپولیس در رده‌های مختلف بهره ببریم.

دیدگاه‌ها