کد خبر : 999912 | 09 بهمن 1391 ساعت 10:27 | 734 بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو: بارسلونا تیم شگفت‌انگیزی است

ستاره پرتغالی رئال مادرید، بارسلونا را تیم شگفت‌انگیزی دانست و بر این باور است که آن‌ها باید بیشترین استفاده را از بازی خانگی مقابل کاتالان‌ها ببرند.

رونالدو: بارسلونا تیم شگفت‌انگیزی است
کریستیانو رونالدو بر این باور است که رئال مادرید می‌تواند در ال‌ کلاسیکو روز چهارشنبه در نیمه‌ نهایی رقابت‌های کوپا‌دل‌ری بیشترین استفاده را از بازی خانگی مقابل بارسلونا ببرد.
به گزارش فارس، سفیدپوشان یکشنبه شب ختافه را با نتیجه 4 بر صفر شکست دادند و رونالدو با هت‌تریک در این دیدار سیصدمین گل باشگاهی خود را به ثمر رساند و رونالدو بر این باور است که بازی چهارشنبه شب فرصت خوبی برای پیروزی در دور رفت مقابل آبی‌اناری‌ها است.
وی در این‌باره اظهار داشت: ما در خانه و ورزشگاه خانگی خود بازی می‌کنیم که فرصت خوبی برای ما است تا بهترین استفاده را از این موقعیت ببریم.
کریستیانو رونالدو ادامه داد: بازی واقعا مهم و مشکلی است. مقابل یکی از قوی‌ترین تیم‌های دنیا به میدان می‌رویم.
وی خاطرنشان کرد: چند بازیکن کلیدی را در اختیار نداریم؛ بازیکنانی که برای ما مهم هستند؛ اما دلیلی برای خوب بازی نکردن نیست. باید بازی خوبی ارائه دهیم زیرا بارسا تیم شگفت‌انگیزی است.
ستاره پرتغالی مادرید همچنین با اشاره به عملکرد تیم در نیمه اول دیدار با ختافه تأیید کرد که سفیدپوشان باید بهتر عمل کنند و افزود: در ابتدای بازی کمی خواب‌آلود بودیم زیرا معمولا در چنین ساعتی بازی نمی‌کنیم. در نیمه اول کمی کند بودیم و به خوبی بازی نکردیم.
رونالدو همچنین ادامه داد: نصیحت‌های مورینیو به ما کمک کرد تا در نیمه دوم بازی خوبی ارائه دهیم. 4گل زدیم و این برای تیم مهم است که برای این دیدار آماده باشیم.
وی با 3 گلی که در این بازی به ثمر رساند، نوزدهمین هت‌تریک خود را برای رئال مادرید انجام داد تا تنها دی‌استفانو و تلمو زارا با 22 هت‌تریک بالاتر از او قرار داشته باشند.
کاپیتان پرتغال تصریح کرد: از اینکه 300 گل در رده باشگاهی زده‌ام خوشحالم؛ اما کار من این است که به گلزنی ادامه دهم و تمام تلاشم را برای موفقیت باشگاه انجام خواهم داد.
وی افزود: می‌خواهم رکورد خودم را بشکنم و گل‌های بیشتری بزنم تا آمار بهتری نسبت به فصل پیش به ثبت برسانم. همیشه تلاش می‌کنم بهترین حالت خودم را به نمایش بگذارم.

دیدگاه‌ها