کد خبر : 1624632 | 27 تیر 1398 ساعت 09:59 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع سابق شیاطین سرخ:

یونایتد به جای مگوایر، باید به دنبال دی‌لیخت می‌رفت

مدافع سابق شیاطین سرخ می‌گوید منچستریونایتد به جای تلاش برای انتقال هری مگوایر، برای تقویت خط دفاعش باید روی جذب ماتیس دی‌لیخت تمرکز می‌کرد.

یونایتد به جای مگوایر، باید به دنبال دی‌لیخت می‌رفت

به گزارش "ورزش سه"، جاناتان اسپکتر، مدافع سابق منچستریونایتد می‌گوید از اینکه باشگاه سابقش تا این حد برای جذب هری مگوایر، مدافع ملی‌پوش باشگاه لستر تلاش می‌کند تعجب می‌کند و معتقد است شیاطین سرخ باید به جای مگوایر به دنبال مدافعینی در کلاس و کیفیت ماتیس دی‌لیخت می‌بود تا بتواند خط دفاعی‌اش را در فصل آینده بیمه کند.

 

1420201

 

مگوایر، ستاره انگلیسی و ملی‌پوش باشگاه لستر امسال تابستان به یکی از هدفهای اصلی نقل و انتقالاتی منچستریونایتد تبدیل شده است. اما مذاکرات دو باشگاه با دشواری‌های زیادی پیش رفته و لستر قیمت مگوایر را 80 میلیون پوند اعلام کرده و پیشنهادهای قبلی شیاطین سرخ را رد کرده است.

 

اسپکتر در گفتگو با خبرنگاران می‌گوید باشگاهی در حد و اندازه منچستریونایتد می‌تواند به دنبال گزینه‌های دیگر باشد، گزینه‌هایی که از سطح و کیفیتی بالاتر هم برخوردارند. او در این باره گفت:" من از تلاش باشگاه برای جذب مگوایر تعجب می‌کنم. البته من شک ندارم که او دفاع وسط خیلی خوبی است که خودش را در سطح ملی ثابت کرده ولی با این اوصاف معتقدم یونایتد برای پر کردن خلا خط دفاعی‌اش باید به سراغ بازیکنان خارجی می‌رفت".

 

مدافع سابق منچستریونایتد در ادامه گفت:" من معتقدم منچستریونایتد باید از اول به دنبال مدافعی مثل ماتیس دی‌لیخت می‌رفت. مگوایر هم مدافع خوبی است و می‌تواند برای باشگاه مفید باشد ولی به شرط اینکه به قیمت واقعی خریده شود و باشگاه برای جذب او بیشتر از آنچه باید پولی نپردازد".

 

دیدگاه‌ها