کد خبر : 1617277 | 22 خرداد 1398 ساعت 17:15 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

گولیسیانی به آغوش مربی سابق بازگشت

سربازی از گرجستان، جنگجوی جدید ژنرال در اصفهان!

جورجی گولیسیانی به عنوان سومین خرید لیگ برتری سپاهان لقب گرفت تا امیر قلعه نویی به شاگرد مورد علاقه‌اش برسد و حالا از او در دومین تیم اصفهانی نیز استفاده کند.

سربازی از گرجستان، جنگجوی جدید ژنرال در اصفهان!

 

به گزارش "ورزش‌ سه"،  در نقل و انتقالات زمستانی لیگ هفدهم امیر قلعه نویی که آن زمان هدایت ذوب‌آهن را بر عهده داشت با سفر به گرجستان چند بازیکن را برای حضور در ایران زیر نظر گرفت. انتخاب نهایی او هم بازیکنی نبود جز جورجی گولیسیانی. بازیکنی که حالا 28 سال سن دارد و برای اولین بار پیراهن ذوب را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بر تن کرد. با آمدن او به ایران خیلی‌ها از کیفیت پایین بازیکنان گرجستانی سخن گفتند اما او با درخشش در نصف جهان همه معادلات را بر هم زد.

 

گولیسیانی که در ابتدا با مشکلاتی برای حضور در لیگ برتر ایران مواجه شد، خیلی زود توسط قلعه نویی در پست هافبک دفاعی مورد استفاده قرار گرفت و چند بازی عملکرد خوبی از خود به جا گذاشت. در ادامه سرمربی ذوب‌آهن تصمیم گرفت که او را به قلب دفاع ببرد و از این بازیکن بلند قامت در قلب دفاع استفاده کند.

 

1412563

 

در ادامه وقتی که امیر قلعه نویی در ابتدای لیگ هجدهم به عنوان سرمربی سپاهان انتخاب شد همه از انتقال گولیسیانی به سپاهان سخن به میان آوردند. اما این مربی به خاطر اینکه بازیکنی از ذوب‌آهن به تیم رقیب نبرد علی‌رغم علاقه فراوان از جذب او منصرف شد. در ادامه این مدافع گرجستانی مورد تایید امید نمازی هم قرار نگرفت تا به همین دلیل بدون تیم بماند. اما در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر با نظر مساعد جواد نکونام به نساجی آمد و یکی از بهترین مدافعان لیگ شناخته شد. ثبت 5 گل و هم‌چنین کمک به بسته نگه داشتن دروازه نساجی در مسابقات مختلف بیانگر سطح گولیسیانی است.

 

با شروع فصل نقل و انتقالات تابستانی برای لیگ نوزدهم، گولیسیانی در لیست خرید جواد نکونام برای فولاد و امیر قلعه نویی برای سپاهان قرار گرفت. از طرفی سرمربی جدید فولاد اصرار فراوانی به جذب شاگرد گرجستانی اسبق خود داشت و سرمربی سپاهان هم به دنبال این بود که در نهایت به شاگرد سابق خود برسد. نبردی که سرانجام به سود قلعه نویی پایان یافت و این مدافع با عقد قراردادی دو ساله به جمع زردهای اصفهانی اضافه شد.

 

به نظر می‌رسد گولیسیانی در ترکیب سپاهان جانشین سیاوش یزدانی می‌شود. بازیکنی که زمزمه‌هایی از حضور او در یکی از تیم‌های مدعی شنیده می‌شود و مدیران سپاهان نیز با این بازیکن تمدید قرارداد انجام نداده‌اند. باید این مدافع گرجستانی را در کنار عزت پورقاز به عنوان زوج خط دفاعی زردپوشان اصفهانی در لیگ نوزدهم و هم‌چنین لیگ قهرمانان آسیا بدانیم.

دیدگاه‌ها