کد خبر : 1618004 | 26 خرداد 1398 ساعت 13:40 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای دیلی‌میل: دی‌لیخت به PSG می‌‌پیوندد

دیلی میل مدعی شد پیشنهاد هنگفت پاری سن ژرمن به ماتیس دی‌لیخت باعث شده رقبای PSG یعنی بارسلونا و منچستریونایتد از جذب ستاره هلندی ناامید شوند.

ادعای دیلی‌میل: دی‌لیخت به PSG می‌‌پیوندد

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل می‌گوید ماتیس دی‌لیخت، پرخواهان‌ترین مدافع حال حاضر اروپا به علت پیشنهاد هنگفت باشگاه فرانسوی پاری سن ژرمن به این تیم منتقل خواهد شد چرا که دو رقیب اصلی PSG یعنی بارسلونا و منچستریونایتد حاضر نیستند برای جذب دی‌لیخت چنین مبلغی پرداخت کنند. مبلغ پیشنهادی PSG از سوی دیلی‌میل 21 میلیون دلار در سال اعلام شده است.

 

1413361

 

دی‌لیخت که در رسیدن آژاکس به نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ نقش مهمی داشت از سوی تعداد زیادی از بزرگترین باشگاه‌های اروپایی دنبال می‌شد اما بر اساس این گزارش، به نظر می‌رسد در نهایت پاری سن ژرمن موفق شده از انتقال او به این باشگاه فرانسوی اطمینان حاصل کند.

 

بارسلونا از چندی پیش تلاش زیادی برای راضی کردن دی‌لیخت برای پیوستن به این باشگاه کاتالان انجام داد ولی دی‌لیخت تا همین اواخر از تردید خود درباره انتخاب تیم آینده‌اش صحبت می‌کرد.

 

بر اساس این گزارش دی‌لیخت در نهایت به این نتیجه رسیده که در ادامه دوران فوتبالی‌اش فرصت کافی برای بازی کردن در لیگ برتر انگلیس یا لالیگا را دارد و به همین علت فعلا بهتر است پیشنهاد هنگفت پاری سن ژرمن را قبول کند و به این تیم ثروتمند فرانسوی ملحق شود.

 

دیدگاه‌ها