کد خبر : 1613040 | 31 اردیبهشت 1398 ساعت 13:37 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

جلسه با بشار رسن به نتیجه نرسید

ستاره عراقی از ایران رفت و بر نمی‌گردد

بشار رسن یکی از بازیکنان مدنظر برانکو ایوانکوویچ برای فصل بعد است که هنوز با باشگاه پرسپولیس به توافق مالی نرسیده است.

ستاره عراقی از ایران رفت و بر نمی‌گردد

به گزارش “ورزش سه”، بشار رسن که در پایان دومین فصل حضورش در پرسپولیس هنوز به توافقی در زمینه اجرای تمدید قراردادش دست نیافته، صبح امروز تهران را به مقصد بغداد ترک کرد؛ سفری که این بازیکن مدعی است با توجه به عدم تعهد مدیران تیم به مسائل مالی احتمالا بدون بازگشت خواهد بود.هافبک عراقی پرسپولیس که هفته گذشته کتف خود را مورد عمل جراحی قرار داد، روز یکشنبه با حضور در باشگاه به دنبال بررسی شرایط مالی این فصل و توافق برای تمدید قرارداد بود که بی نتیجه باقی ماند تا در استوری اینستاگرامش بنویسد تنها چیزی که از حضور در باشگاه پرسپولیس نصیبش شده لمس جام قهرمانی بوده است.


 بشار در شرایطی امروز تهران را ترک کرد که در خصوص آینده اش گفت: نمیخواستم و فکر نمیکردم شرایط اینگونه باشد. من طی ماه‌های اخیر هیچ تعهدی برای پرداخت مطالبات ندیدم. مساله ای که برای بازگشتم اکنون نمی‌توانم توضیحی بدهم و شاید به معنای این باشد که نمی‌خواهند.


او دو فصل اخیر جزو بهترین بازیکنان این تیم بود و در اولین بازی خود با پیراهن پرسپولیس نیز، زمینه بازگشت تاریخی در مقابل الاهلی را فراهم کرد. او همچنین در روزهای محرومیت پرسپولیس نیز درخشان ظاهر شد و یکی از بهترین های تیمش در نیم فصل اول لیگ هجدهم بود.هواداران پرسپولیس امیدوار بودند با تداوم حضور این بازیکن در تیمشان، قدرت هجومی خط هافبک پرسپولیس بیش از پیش نمایان شود اما به دلایل مختلف این اتفاق رخ نداده که البته از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد آنها می خواهند مقابل بازارگرمی این بازیکن عراقی بایستند.


بشار با سن وسال مناسب شرایط خوبی برای ترنسفر به بازارهای عربی دارد و قرارداد با او یک سرمایه گذاری مناسب برای آینده است اگرچه  ستاره عراقی سرخ ها در نیم فصل دوم عملکرد خیلی خوبی نداشته و به نوعی در سایه دیگر هافبک های هجومی پرسپولیس نظیر مهدی ترابی قرار گرفته. از این رو و باتوجه به کاهش نرخ ریال و قرارداد نزدیک به 400 هزار دلاری بشار رسن، پرسپولیسی ها نمی توانند این مبلغ را پرداخت کنند. چرا که در آن صورت مهره هایی چون مهدی ترابی، علی علیپور و... نیز طبیعتا چنین مبالغی (حدود 6 میلیارد- 400 هزار دلار) را درخواست خواهند کرد.


در حال حاضر مدیربرنامه های بسار شایعه جدایی او را تکذیب کرده و موضع پرسپولیس هم عقد قرارداد با او در صورت پذیرفتن شرایط باشگاه است. در این شرایط وجود پیشنهاد های بعدی است که تکلیف این هافبک عراقی و ادامه حضور احتمالی اش در تهران را روشن می کند.

 

1407612

 

بشار رسن این استوری را منتشر و دقایقی بعد آن را پاک کرد.

دیدگاه‌ها