کد خبر : 1624377 | 25 تیر 1398 ساعت 21:47 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

مشکل بزرگ بارسلونا برای جذب نیمار

هوشمندی مدیران پاری سن ژرمن باعث شده خرید نیمار برای بارسلونا دشوار شود.

مشکل بزرگ بارسلونا برای جذب نیمار


به گزارش "ورزش سه"، دو سال قبل باشگاه پاری سن ژرمن تصمیم بزرگی گرفت و با مبلغ 222 میلیون یورو و در حالیکه بارسلونا علاقه ای به از دست دادن یکی از بهترین بازیکنان خود نداشت، موفق شد  گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال را جذب کند.

 

با توجه به اینکه بند آزادسازی 222 میلیون یورویی در قرارداد بارسلونا و نیمار وجود داشت، کاری از دست باشگاه اسپانیایی ساخته نبود و پاری سن ژرمن با پرداخت این مبلغ و توافق شخصی با بازیکن موفق شد ستاره برزیلی بارسا را جذب کند. البته تا پیش از انتقال نیمار، گران ترین انتقال تاریخ فوتبال پل پوگبا با 105 میلیون یورو بود و بارسلونا تصورش را نمی کرد تیمی 222 میلیون یورو برای خرید نیمار بپردازد.

 

1419322

 

همین اتفاق باعث احتیاط مدیران باشگاه های اسپانیایی شده و به عنوان مثال رقم فسخ  قرارداد کریم بنزما با رئال یک میلیارد یورو و آنتوان گریزمان با بارسلونا 800 میلیون یورو است.

 

اما پاری سن ژرمن چنین اشتباهی را مرتکب نشده و به همین دلیل بارسلونا کار دشواری برای جذب دوباره نیمار دارد. در قرارداد ستاره برزیلی با پی اس جی هیچ بندی به عنوان حق فسخ ذکر نشده و این یعنی برگ برنده در دستان پاری سن ژرمن است و هر تیمی خواهان نیمار باشد باید رضایت آنها را جلب کند.

 

این مورد در رابطه با قرارداد کیلیان امباپه نیز رخ داده و به همین دلیل رئال مادرید چاره ای جز توافق با پاری سن ژرمن برای خرید ستاره فرانسوی ندارد.

دیدگاه‌ها