کد خبر : 1610748 | 21 اردیبهشت 1398 ساعت 13:44 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

ابراهیم صادقی - محمد علوی؛

نبرد مربیان آینده دار در بازی آرام هفته 29

در یکی از بازی های هفته بیست و نهم لیگ برتر، مربیانی که روی نیمکت دو تیم می نشینند، هر دو تازه کار و آینده دار هستند.

نبرد مربیان آینده دار در بازی آرام هفته 29

به گزارش ورزش سه، رقابت های لیگ برتر امشب وارد هفته بیست و نهم می شود و هشت بازی به صورت همزمان در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد. در بین دیدارهای امشب، 6 بازی از نظر رقابت برای قهرمانی، کسب سهمیه آسیا یا جدال برای بقا در لیگ برتر اهمیت زیادی دارد و 2 بازی دیگر، از این حیث حساسیت جدولی ندارند. یکی از این دو بازی، دیدار استقلال خوزستان و سایپا است.


در جدال امشب شهر اهواز، تکلیف سقوط تیم استقلال به لیگ دسته یک مشخص شده و سایپا هم انگیزه ای برای قهرمانی یا سهمیه ندارد و تنها تلاش این تیم به منظور کسب رتبه ششم خواهد بود.

 

اما این بازی، از یک زاویه دیگر می تواند جالب توجه باشد. امشب سید محمد علوی روی نیمکت استقلال خوزستان می نشیند و ابراهیم صادقی هم هدایت تیم سایپا را بر عهده خواهد داشت. در فصل جاری لیگ برتر، مربیان جوان مختلفی روی نیمکت تیم ها نشستند و کار سرمربیگری در بالاترین سطح فوتبال ایران را آغاز کردند. حالا امشب نبرد دو نفر از این مربیان جوان در اهواز شکل می گیرد. در حالی که مربیان شصت و چند ساله در لیگ برتر ایران کار می کنند، تقابل تفکرات دو مربی که روی هم 77 سال سن دارند، جالب توجه است. علوی و صادقی حتما می توانند از آینده های مربیگری در فوتبال ایران باشند و برای این مسئله نیاز به آموزش و حمایت خواهند داشت.

دیدگاه‌ها