کد خبر : 1611021 | 22 اردیبهشت 1398 ساعت 11:20 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

لیکنز در خیابان بحران؛ معجزه می‌شود؟

سرمربی بلژیکی تراکتورسازی روزهای سختی را سپری می کند؛ او خوب می داند برای بقا در تبریز باید هرطور شده سهمیه آسیایی را به دست آورد.

لیکنز در خیابان بحران؛ معجزه می‌شود؟

به گزارش "ورزش‌سه"، شاید بدبین ترین هوادار تراکتورسازی نیز تصورش را هم نمی کرد که این تیم در هفته های پایانی اینقدر راحت امتیازات را از دست بدهد و شانسی برای قهرمانی نداشته باشد. واقعیت اما چنین است که سرخپوشان فوتبال آذربایجان از 5 بازی گذشته خود که ازقضا 3 بازی از آنها داخل خانه بوده، فقط 2 امتیاز کسب کردند و این آمار خوبی برای تیمی مثل تراکتورسازی نیست.


تراکتوری ها روز گذشته مقابل پارس جنوبی جم موفق شدند گل اول بازی را نیز به ثمر برسانند اما در نیمه دوم بسیار ضعیف ظاهر شدند و دروازه شان بارها از سوی شاگردان مهدی تارتار تهدید شد. در این شرایط شاید اگر محمدرضا اخباری درون دروازه سرخپوشان آذربایجانی نبود، یک شکست تلخ دیگر هم در کارنامه تراکتور به ثبت می رسید.


از این رو هواداران تراکتور حق دارند از نتایج اخیر تیم شان ناراضی باشند. آنها به واسطه 5 هفته ناکامی در اواخر مسابقه علیه جورج لیکنز شعار دادند و خواهان جدایی او شدند. اگرچه لیکنز در نشست خبری پایان مسابقه به این موضوع واکنش نشان داد و اعلام کرد متوجه شعارها نشده اما مشخص است که او روزهای سختی را سپری می کند.


در این شرایط تنها مساله ای که می تواند مرهمی روی زخم های پرشورها باشد، کسب سهمیه آسیایی است که فقط با برد در اهواز مقابل فولاد خوزستان امکان پذیر است. از سوی دیگر لیکنز هم خوب می داند با وجود اینکه یکسال دیگر از قراردادش با تراکتور باقی مانده اما شاید تنها راه برای بقا روی نیمکت یادگار برد مقابل فولاد و کسب سهمیه آسیایی باشد. لیکنز حالا چند روز زمان دارد تا تیمش را ریکاوری کند. او البته در هفته های گذشته نتوانسته از نظر روانی تیمش را آماده مسابقات کند و حالا به نظر می رسد فقط در هفته سی ام شانس موفقیت خواهد داشت.


باید منتظر ماند و دید این مربی بلژیکی که اوایل حضورش نتایج فوق العاده ای کسب کرده بود، چه سرنوشتی در فوتبال ایران پیدا می کند. آیا او لیگ نوزدهم را نخواهد دید؟

دیدگاه‌ها