کد خبر : 1618936 | 30 خرداد 1398 ساعت 20:20 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

استراماچونی در استقلال موفق می‌شود

خلیل‌زاده: وریا هم‌ مثل حسینی در استقلال می‌ماند

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال از ماندگاری وریا غفوری در کنار حسین حسینی در این تیم خبر داد.

خلیل‌زاده: وریا هم‌ مثل حسینی در استقلال می‌ماند

به گزارش “ورزش سه” اسماعیل خلیل‌زاده، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد مصاحبه‌های خود پیرامون شرایط تیم گفت: بنده در مصاحبه‌هایم فقط آن چیزی که در جلسات می‌شنوم و واقعیت است را مطرح می‌کنم. حالا اینکه چرا من مصاحبه کردم، به این دلیل بود که برخی دوستان صحبت‌هایی خلاف واقع را علیه بنده مطرح کرده بودند که تصمیم گرفتم مصاحبه‌ای داشته باشم. چون من مسئولیت اقتصادی هم دارم و رئیس اتاق تعاون تهران هستم به همین دلیل نیاز بود با برگزاری نشست خبری، به سؤالات پاسخ بدهم.


وی در ادامه گفت: حتی امروز هم که به مراسم معارفه آقای استراماچونی می‌آمدم، باز هم برخی خبری جعلی را پخش کردند و ما هم چون کار اقتصادی می‌کنیم، مجبور هستیم برای پاسخگویی به مردم و شفاف‌سازی مسائل را بگوییم.


عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در واکنش به این مسئله که آیا حضور دستیاران ایرانی در کنار استراماچونی قطعی است، اظهار داشت: آن چیزی که اتفاق افتاده است و تا جایی که من می‌دانم، تصمیماتی گرفته شده، اما قطعیت پیدا نکرده است.


خلیل‌زاده در مورد بحث محکومیتش در دادگاه گفت: بنده رئیس اتاق تعاون تهران هستم که در این سمت، برخی پس از تصمیم‌گیری‌ها شکایت‌هایی دارند و ما هم باید به شکایت‌ها پاسخ بدهیم. وقتی رئیس اتاق تعاون هستیم و کار اجرایی می‌کنیم، افراد می‌روند شکایت می‌کنند و حضور ما هم در دادگاه به خاطر محکومیت نیست، بلکه برای پاسخگویی است. این مسائل ارتباطی به محکومیت ندارد و شایعه است و پخش کردن این شایعه هم کاری خلاف اخلاق است.


وی در واکنش به این سؤال که آیا استراماچونی می‌تواند در استقلال موفق شود و چه نظری در خصوص او دارد، گفت: بله، می‌توانند موفق شوند. من نظر فنی نمی‌دهم و فقط از آنجایی که در هیئت مدیره این مسئله را بررسی می‌کردیم و دوستان مسائل فنی را می‌گفتند، به این نتیجه رسیده‌ایم که او می‌تواند جهشی در استقلال ایجاد کند.


عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره ماجرای تمدید قرارداد سیدحسین حسینی و وریا غفوری و اینکه گفته می‌شود حسینی برای ماندن در این تیم 2.5 میلیارد تومان تخفیف به باشگاه داده است، گفت: مسئول این کار آقایان منزوی و فتحی هستند که براساس مصوبه هیئت مدیره با بازیکنان صحبت می‌کنند. من در جریان مذاکرات نیستم. شما می‌توانید از آقایان فتحی و منزوی این سؤالات را داشته باشید، اما فکر می‌کنیم این دو نفر در استقلال می‌مانند.

دیدگاه‌ها