کد خبر : 1625902 | 02 مرداد 1398 ساعت 13:25 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

سرپرست تیم فوتبال پیکان؛

استقلال اگر بازیکن می خواهد با باشگاه مذاکره کند

سرپرست تیم پیکان می گوید در صورتی که باشگاه استقلال خواهان جذب رزاق پور است باید با باشگاه پیکان مذاکره کند نه به صورت مستقیم با بازیکن.

استقلال اگر بازیکن می خواهد با باشگاه مذاکره کند

طهماسبی سرپرست تیم فوتبال پیکان در گفتگو با "ورزش سه" در مورد صحبت هایی که برای حضور رزاق پور بازیکن تیم امید در استقلال مطرح می شود، بیان کرد:  استقلال اگر بازیکن می خواهد باید با باشگاه مذاکره کند نه خود بازیکن.


او ادامه داد: ضمن اینکه ما خودمان به این بازیکن نیاز داریم و در صورتی اجازه جدایی به او داده می شود که آقای فرکی سرمربی تیم در این رابطه نظر بدهند، چون ایشان مسئول فنی تیم است.


طهماسبی در واکنش به این سوال که آیا آقای فرکی با این انتقال موافق است، توضیح داد: اگر آقای فرکی ایشان را لازم نداشته باشد، باشگاه با استقلال وارد مذاکره می شود ولی این چیزی که می دانم نظر ایشان منفی است.


سوال بعدی ما از سرپرست تیم فوتبال پیکان در این رابطه بود که قبلا قول هایی برای همکاری جهت انتقال به استقلال به رزاق پور داده شده. طهماسبی در واکنش به این سوال گفت: خب من خودم قبلا به رزاق پور گفته بودم اگر خواستی از تیم جدا شوی به تو کمک می کنیم ولی شما خودتان بهتر می دانید، اگر رزاق پور را بدهیم، باید یک بازیکن بگیریم. در این شرایط ما اما در صورت جدایی رزاق پور با توجه به پر بودن سهمیه لیگ برتری امان، فقط می توانیم بازیکن زیر 23 سال و سهمیه امید جذب کنیم که در شرایط فعلی کار بسیار دشواری است، چون بازیکنان با این شرایط سنی تجربه رزاق پور را ندارند.

دیدگاه‌ها