کد خبر : 1627200 | 09 مرداد 1398 ساعت 11:56 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز رقابت های قهرمانی غرب آسیا در کربلا

برتری دشوار حریف ایران مقابل لبنان

با وجود عدم استقبال کشورهای صاحب نام، چهاردهمین دوره رقابت های قهرمانی غرب آسیا به میزبانی کربلا از دیروز استارت خورد.

برتری دشوار حریف ایران مقابل لبنان

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تیم هایی همچون عربستان سعودی، قطر، امارات و ... از حضور در این دوره از رقابت های غرب آسیا خودداری کردند این مسابقات به میزبانی کربلا با شرکت 5 تا شش تیم از این منطقه استارت خورد.


ورزشگاه تازه تاسیس کربلا در حضور نزدیک به 30 هزار تماشاگر افتتاحیه جالبی برای این تورنمنت تدارک دید که در نوع خود جالب توجه بود. بعد از این مراسم که نزدیک به نیم ساعت طول کشید تیم های عراق و لبنان به مصاف هم رفتند که این بازی پربرخورد در نهایت با برتری نزدیک و دشوار برای حریف ایران در مقدماتی جام جهانی 2022 همراه بود.

 

1422959


سرکو کاتانچ مربی اسلوونیایی با ترکیبی نسبتا کامل شاگردان خود را وارد مسابقات غرب آسیا کرد اما در مصاف با لبنان با مشکلات زیادی روبرو شد. نیمه اول بازی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم سرانجام عراقی ها روی حرکت تیمی منسجم و اشتباهاتی که مدافعان لبنانی داشتند به تک گل سه امتیازی خود رسیدند.


نکته جالب در این بازی حضور طارم همام ستاره سابق استقلال از ابتدا در ترکیب بود ضمن این که صفا هادی دیگر گزینه مد نظر استقلالی ها بعد از یک نیمه نشستن روی نیمکت از آغاز نیمه دوم وارد زمین شد و اتفاقا اولین استارت در به ثمررسیدن گل را این بازیکن جوان زد تا کاتانچ از زیر بار انتقادات خارج شود.

 

1422958

دیدگاه‌ها