کد خبر : 1624967 | 29 تیر 1398 ساعت 09:15 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

ریاض محرز: به الجزایر و تیم ملی‌اش افتخار می‌کنم

ریاض محرز، کاپیتان تیم ملی الجزایر بعد از قهرمانی این تیم در جام ملتهای آفریقا گفت به قهرمانی کشورش در آفریقا که بعد از سالها اتفاق افتاد افتخار می‌کند.

ریاض محرز: به الجزایر و تیم ملی‌اش افتخار می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، ریاض محرز، کاپیتان تیم ملی الجزایر و ستاره منچسترسیتی که به همراه تیم ملی کشورش با پیروزی 1-0 مقابل سنگال در فینال جام ملتهای آفریقا، قهرمانی این رقابتها را به خود اختصاص داد می‌گوید به این موفقیت کشورش افتخار می‌کند.

 

1420545

 

الجزایر دیروز در استادیوم ملی قاهره، در فینال رقابتهای جام ملتهای آفریقا 2019 موفق شد به لطف گل بغداد بونجاح با نتیجه 1-0 بر سنگال پیروز شده و جام قهرمانی رقابتها را بالای سر ببرد.

 

محرز در هر هفت مسابقه‌ی الجزایر در جام ملتهای آفریقا برای تیمش بازی کرد. الجزایر در این رقابتها هفت بازی پیاپی را بدون شکست پشت سر گذاشت تا در نهایت برای دومین بار در تاریخ فوتبال خود این عنوان قهرمانی را بدست بیاورد.

 

محرز که فوتبال باشگاهی را در منچسترسیتی دنبال می‌کند و در این رقابتها سه گل برای تیم ملی کشورش به ثمر رسانده بعد از قهرمانی الجزایر پستی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و نوشت:" من به کاپیتانی این تیم افتخار می‌کنم و به میلیونها الجزایری که در طول این تورنمنت از ما حمایت کردند. ما قهرمان آفریقا هستیم".

 

 

 

دیدگاه‌ها