کد خبر : 1620085 | 05 تیر 1398 ساعت 11:41 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

با جذب ششمین سهمیه لیگ برتری؛

فولاد بیخیال بلبلی شد؟

باشگاه فولاد امروز از ششمین خرید لیگ برتری خود رونمایی کرد.

فولاد بیخیال بلبلی شد؟

به گزارش ورزش سه، صبح امروز باشگاه فولاد رسما اعلام کرد که روح الله سیف اللهی، وینگر تیم پارس جنوبی جم را به خدمت گرفته است.

 

سیف اللهی طبق خریدهای اعلام شده از طرف خود باشگاه فولاد، ششمین سهمیه لیگ برتری این تیم در لیگ نوزدهم به حساب می آید و بدین ترتیب پرونده خریدهای سرخپوشان اهواز از لیگ برتر با جذب سیف اللهی بسته می شود.

 

شهاب گردان (صنعت نفت)، محمد آبشک (نساجی)، محمد قاسمی نژاد (پدیده)، موسی کولیبالی (نفت مسجد سلیمان)، وحید نامداری (اس خوزستان) و روح الله سیف اللهی (پارس جنوبی) 6 سهمیه لیگ برتری هستند که در نقل و انتقالات پیش از لیگ نوزدهم از سوی باشگاه فولاد خوزستان جذب شده اند.

 

اما نکته جالب این است که با احتساب این 6 بازیکن، فولاد دیگر جایی برای محمد بلبلی نخواهد داشت. در شرایطی که مسئولان باشگاه فولاد کاملا معتقد هستند قرارداد منعقد شده بین محمد بلبلی و این باشگاه معتبر بوده و با پیگیری از مراجع قانونی، اجازه حضور این بازیکن در لیگ برتر با پیراهن استقلال را نمی دهند.

 

طبق قوانین فدراسیون، هر بازیکنی که حداقل 3 بازی در لیگ برتر انجام داده باشد، برای فصل آینده جزو سهمیه های لیگ برتری محسوب می شود و به همین دلیل محمد بلبلی هم با وجود اینکه کمتر از 21 سال سن دارد، یک سهمیه لیگ برتر را درگیر می کند.

 

دیدگاه‌ها