کد خبر : 1624562 | 26 تیر 1398 ساعت 19:32 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

پایان ماجراجویی در روسیه؛

میلاد محمدی مثل کاوه و قلی‌زاده به بلژیک رفت

مدافع چپ تیم ملی ایران با عقد قراردادی به تیم خنت بلژیک پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، میلاد محمدی سه سال و نیم قبل با درخشش قابل توجهی که داشت، از راه‌آهن تهران لژیونر شد و به اخمت گروزنی روسیه رفت ولی او با اتمام قراردادش تصمیم گرفت در فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ مسیر جدیدی برای ادامه فوتبال خود انتخاب کند.

 

این مدافع ملی‌پوش ایرانی و ۲۵ ساله که در سه فصل اخیر بازیکن ثابت اخمت گروزنی بود و نمایش خوبی در این تیم داشت، امروز باشگاه جدید خود را معرفی کرد تا در لیگی که بازیکنان ایرانی همچون کاوه رضایی، علی قلی‌زاده، یونس دلفی و امید نورافکن حضور دارند، بازی کند.

 

طی روزهای اخیر شایعات پیرامون پیوستن میلاد محمدی به خنت بلژیک شنیده شده بود که امروز این اتفاق رسمی شد و مدافع چپ سرعتی ایرانی قراردادی سه ساله با این باشگاه امضا کرد.

 

در حال حاضر کاوه رضایی در کلوب بروژ و قلی‌زاده، نورافکن و دلفی در شارلروا بازی می‌کنند که با پیوستن محمدی به خنت، تعداد تیم‌های بلژیکی که بازیکنان ایرانی را دارند به ۳ باشگاه رسید.

 

1420143


محمدی فصل قبل در ۲۸ بازی حضور ثابت داشت و تنها در دو دیدار اخمت گروزنی به دلایل محرومیت و مصدومیت بازی نکرد که در مدت حضورش در زمین نیز توانست یک گل به ثمر رساند.

 

این مدافع چپ ملی‌پوش با وجود اینکه در مسابقات انتخابی جام‌جهانی بازیکن ثابت و منتخب کارلوس کی‌روش بود، در جام جهانی روسیه تنها در دو مسابقه برابر اسپانیا و پرتغال به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت ولی در جام ملت‌های ۲۰۱۹ در چهار بازی از ابتدا حضور داشت.

 

میلاد محمدی پس از پایان فصل اخیر لیگ برتر روسیه جدایی‌اش از اخمت گروزنی را عنوان نمود و امروز باشگاه جدیدش را مشخص کرد تا همچنان در فوتبال اروپا بماند.

دیدگاه‌ها