کد خبر : 1612511 | 29 اردیبهشت 1398 ساعت 11:25 | 693 بازدید | 0 دیدگاه

فدراسیون جهانی دنیای احیای حقوق ماست

پولادگر: در حق تکواندوی ایران ظلم آشکاری شد

رییس فدراسیون تکواندو گفت: ظلم آشکاری به تکواندوکاران ایرانی بابت صادر نشدن ویزا شده و بایستی این حق برای آنها احیا شود.

پولادگر: در حق تکواندوی ایران ظلم آشکاری شد

به گزارش "ورزش سه"، سیدمحمد پولادگر، رییس فدراسیون تکواندو در رابطه با صادر نشدن ویزای ۲ ملی پوش این رشته یعنی میرهاشم حسینی و عرفان ناظمی برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ به میزبانی منچستر اظهار داشت: ما نامه نگاری کردیم و اعتراض خودمان را به گوش مسئولان جهانی رساندیم. شخصا به آقای دکتر چو نامه نوشتم و ماجرا توضیح دادم. اینجا شنیدم که به برخی دیگر از کشورها از جمله کشورهای ‌آفریقایی هم ویزا داده نشده، اما شرایط ایران با آنها یکی نیست. ایران ۲۰ سال است که روی سکوی جهان می رود و در این دوره هم یکی از شانس های مسلم رفتن روی سکو بود.


وی افزود: این حق مسلم از ۲ تکواندوکار ایرانی در سال قبل از المپیک گرفته شده و باید بتوانیم با پیگیری حق آنها را بگیریم. فدراسیون جهانی به IOC نامه نوشته و درخواست کرده راه حلی ارائه دهند تا حق ضایع شدن این ۲ تکواندوکار ایرانی به آنها بازگردانده شود. هنوز جوابی از سوی IOC نرسیده، اما اگر بخواهند جواب درستی ندهند، این موضوع هم دردی را درمان نمی کند.


رییس فدراسیون تکواندو بیان داشت: نیاز است کمیته ملی المپیک هم کنار ما باشد و این موضوع را پیگیری کند. یکی از این تکواندوکاران شانس مسلم کسب مدال طلا بوده و در سال قبل از المپیک حقش ضایع شده است. باید تدابیری اندیشیده شود تا بتوانیم حق این بچه ها را پس بگیریم.


پولادگر در پایان گفت: در این ماجرا ظلم آشکاری به بچه های ما شده و بایستی این حق برای آنها احیا شود. ما پیگیری های لازم را انجام می دهیم.

 

دیدگاه‌ها