کد خبر : 1618177 | 27 خرداد 1398 ساعت 10:34 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

با اهدای پیراهن بانوان سختکوش ایران و دعوت از سارا قمی

مریم ایراندوست به کمپین ورزش سه پیوست

یکی از سرشناس ترین چهره های فوتبال بانوان ایران هم به کمپین ورزش سه پیوست تا استقبال از این امر خیر در بین بانوان ورزشکار نیز چشمگیر باشد.

مریم ایراندوست به کمپین ورزش سه پیوست

به گزارش "ورزش سه"، مریم ایراندوست فرزند یکی از چهره های سرشناس فوتبال انزلی و مربی تیم بانوان ملوان که به تیمی سختکوش از نسل بانوان ایران زمین شهرت دارد به کمپین ورزش سه برای کمک به سیل زده ها پیوست و در این راه با دعوت از سارا قمی برای پیوستن به این کمپین، قدمی بلند برای یاری رساندن به سیل زده های جنوب و شمال ایران در نوروز 98 برداشت.


با گذشت هفته ها از اتفاقات تلخی که برای بسیاری از مردم جنوب و شمال ایران در ایام نوروز 98 رخ داد، هنوز مشکلات زیادی برای این عزیزان وجود دارد که برای کمک رسانی به آنها نیاز به همتی بلند و مساعدت ویژه از سوی همه مردم دیده می شود، مسیری که کمپین ورزش سه می تواند آن را هموارتر کند و در این بین چهره های سرشناس ورزشی از آن استقبال ویژه ای به عمل آوردند.


مریم ایراندوست در پیامی که برای حضور در این کمپین منتشر کرد، آورده است:« به کمپین ورزش سه برای کمک به سیل زده های روزهای ابتدایی سال نو می پیوندم و در این راه پیراهن تیم بانوان ملوان را که نماد زنان سختکوش ایران زمین است را به این امر خیر اختصاص می دهم بلکه ذره ای از مشکلات به وجود آمده را پوشش بدهد». سرمربی بانوان ملوان در ادامه از سارا قمی خانم گل 5 دوره رقابت های قهرمانی بانوان کشور را برای شرکت در این کمپین دعوت می کنم.


تا به امروز چهره های ورزشی زیادی از جمله امیر قلعه نویی، کیمیا علیزاده، یحیی گل محمدی، مجید جلالی، خداداد عزیزی، علیرضا منصوریان، علی فتح الله زاده، فرزان عاشورزاده و ... ضمن حضور در این کمپین از دیگر چهره های ورزشی برای اضافه شدن به این جمع جهت انجام کار خیرخواهانه دعوت به عمل آوردند تا زنجیره این کمک ها ادامه دار باشد.


هموطنانی که قصد کمک به سیل زدگان را دارند می توانند با استفاده از اپلیکیشن ایوا و یا کد دستوری #112*737* مبلغ مورد نظر خود را به حساب جمعیت هلال احمر واریز کرده و رسید آن را برای وبسایت ورزش سه ارسال کنند تا علاوه بر اجر معنوی، نام شان در میان شرکت کنندگان در کمپین ثبت شود. این کمپین از تاریخ 22 اردیبهشت ماه آغاز شده و به مدت 6 ماه ادامه خواهد داشت تا ستاره های محبوب مردم و چهره های ورزشی کمک های خود به مردم سیل زده را با استفاده از این کمپین به دست آنها برسانند.

دیدگاه‌ها