کد خبر : 1613960 | 05 خرداد 1398 ساعت 13:03 | 832 بازدید | 0 دیدگاه

خروس ها به دنبال دبل هیجان انگیز در خانه؛

انگیزه بالای فرانسوی ها برای جام جهانی زنان (عکس)

جام جهانی بانوان از هفته آینده برگزار می شود و فرانسه به عنوان تیم میزبان شانس جدی قهرمانی به شمار می رود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی مردان فرانسه سال پیش موفق شد جام جهانی روسیه را با قهرمانی به پایان برساند. آن ها با درخشش ستاره هایی چون پوگبا و گریژمان حریفان را یکی پس از دیگری از پیش رو برداشتند و سپس در یکی از پرگل ترین فینال های تاریخ، از سد کرواسی گذشتند. این موفقیت بزرگ در حالی رقم خورد که حالا زنان فرانسوی نیز می خواهند راه مردان را ادامه دهند و قهرمان جهان شوند.

 

جام جهانی 2019 بانوان از هفته آینده با حضور 24 تیم در فرانسه برگزار می شود و تیم میزبان در گروه یک با نروژ، کره جنوبی و نیجریه هم گروه است. آن ها با هدایت کورینه دیاکره کار سختی برای صعود نخواهند داشت اما در مرحله حذفی رقابت جذابی را با ایالات متحده، آلمان، انگلستان، سوئد و... دنبال خواهند کرد.

 

تیم زنان فرانسه هم اکنون در رده بندی فیفا در جایگاه چهارم قرار دارد. آن ها که به صدمین سال تاسیس تیم ملی خود رسیده اند، تاکنون هیچ گاه قهرمان جهان نشده اند و حالا می خواهند به این افتخار دست یابند. نکته جالب این که فرانسوی ها در اروپا و المپیک نیز قهرمانی نداشته اند و حالا باید دید آیا می توانند به این افتخار برسند یا نه؟

 

آن ها دیروز توانستند در دیداری تدارکاتی تایلند را شکست دهند. این پیروزی 3-0 با دبل دیانی و تک گل بوساگلیا رقم خورد و نکته جالب استقبال قابل توجه هواداران در ورزشگاه لا سورس بود. فرانسه یک بازی تدارکاتی دیگر با چین خواهد داشت و سپس در جام جهانی به میدان می رود.

 

1408582

 

 

1408584

 

 

1408586

 

دیدگاه‌ها