کد خبر : 1612749 | 30 اردیبهشت 1398 ساعت 12:00 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

لیکنز سرمربی قانونی تراکتورسازی است

نماینده مجلس: من با نکونام مذاکره نکردم

احمد علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در خصوص دیدار شب گذشته خود با جواد نکونام و حاشیه های به وجود آمده توضیح داد.

نماینده مجلس: من با نکونام مذاکره نکردم

به  گزارش "ورزش سه"، او که در این باره با خبرنگار فارس صحبت می کرد، در خصوص جلسه با جواد نکونام گفت: دیروز مراسم افطاری بود که جواد نکونام هم در آن حضور داشت. در ادامه جلسه‌ای با نکونام مثل سایر چهره‌های صاحب نام کشور برگزار و برنامه خود را جهت رسیدن به قهرمانی ارائه کردند. مدیران باشگاه مذاکرات صمیمانه‌ای با تعدادی از سرمربیان در این خصوص داشتند. البته در حال حاضر لیکنز از لحاظ حقوقی مربی تراکتورسازی است. مدیران باشگاه تلاش می‌کنند روی گزینه‌های جدید و جوانتر تمرکز کنند تا پاسخگوی خواسته هواداران پر شور تیم باشند.

 

نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص انتقادات مطرح شده که چرا او باید با سرمربی جدید تیم مذاکره می کرده، گفت: من طرف مذاکره نبودم. یک جلسه افطاری برگزار شد که من هم در آن جلسه حضور پیدا کردم. طرف مذاکره مدیران باشگاه بودند و من هم شنونده نقطه نظرات بودم. از سوی دیگر موضوعاتی که برای باشگاه پیش می‌آید به ما هم به نحوی به عنوان نماینده مردم تبریز ارتباط دارد. حواشی که در بازی تراکتورسازی و سپیدرود به وجود آمد به حضور جدی نماینده‌های مجلس را نیاز داشت. من هم در دفاع از حقوق باشگاه ورود کردم و دستگاه قضایی همکاری کرد و مشخص شد تراکتورسازی قربانی یک دسیسه شده است.

 

بیگی در مورد اینکه آیا برای انتخاب سرمربی باشگاه پر هوادار و بزرگی مثل تراکتورسازی باید در مراسم افطاری مذاکره شود و این مسئله یک مقدار عجیب به نظر می‌رسد، گفت: جلسه مقدماتی و آشنایی طرفین با یکدیگر بود. مفاهمه‌ای در این مورد انجام خواهد شد. جلسات کارشناسی‌تر و دقیق تر در جلسات دیگر و حساب شده تر انجام خواهد شد.این جلسه برای آشنایی بود. نکونام تمایل به حضور در این باشگاه را دارد. مسئولان باشگاه می‌توانند حق انتخاب در این مورد داشته باشند.

 

احمد علیرضا بیگی در پایان در پرونده محسن فروزان گفت:  روند رسیدگی به این پرونده ادامه دارد.خوشحال هستیم که کمیته اخلاق به این مسئله ورود کرد هر چند که دیر بود. آنها هم اظهار کردند تعلل رخ داده ارادی بوده است. رئیس فدراسیون فوتبال هم اعلام کرد همسر فروزان در یک باشگاه شرط بندی فعال بوده که در اتفاقی برای تراکتورسازی رخ داده فعال بودند.

دیدگاه‌ها