کد خبر : 1618398 | 28 خرداد 1398 ساعت 11:32 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی الاخطبوط از فهرست خریدهای مرد کروات

برانکو به دنبال دو مدافع سرشناس برای الاهلی

رسانه های عربستان در ادامه گزارش های خود از ورود مربی کروات به فوتبال باشگاهی این کشور از برنامه های سرمربی سابق پرسپولیس برای ایجاد انقلابی بزرگ در الاهلی رونمایی کردند.

به گزارش "ورزش سه"، حضور برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت الاهلی عربستان قطعی شده است. در این راه رسانه های سعودی هر روز با انتشار گزارش هایی از تحرکات باشگاه بنا به درخواست های سرمربی کروات برای ایجاد تغییرات گسترده در فهرست نفرات خود رونمایی می کنند که در تازه ترین اخبار سایت الاخطبوط جده فهرست خریدهای پروفسور در ساختار تدافعی الاهلی را منتشر کرد.


بنا به نوشته این سایت برانکو درخواست خرید دو مدافع جدید را به باشگاه ارائه کرده است. الاخطبوط نوشت:« ایوانکوویچ مربی جدید الاهلی عنوان کرد تیم به عناصر دفاعی جدیدی نیاز دارد به خصوص بعد از آنالیز بازی های سال گذشته روی این خواسته تاکید کرده است. با مصدومیت مرتضی الهوساوی مدافع اصلی الاهلی که یک فصل دور از میادین بود برانکو خواستار مدافعان جدید و سطح بالا از خارج و همین طور داخل شده است».


این سایت مدعی شد سرمربی جدید الاهلی نقشه های زیادی برای ایجاد تغییرات در ساختار تیمی خود قبل از مصاف مهم با الهلال عربستان در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا 2019 در سر دارد و در گام اول به دنبال تقویت ساختار تدافعی خود است، موضوعی که با استقبال سران باشگاه همین طور طرفداران نیز روبرو شده چون ضعف مدافعان را دلیل اصلی ناکامی های فصل گذشته می‌دانند.


اما این سایت در ادامه به موضوع جالب دیگری نیز اشاره کرد که می تواند دلیل اصلی عدم اعلام رسمی خبر عقد قرارداد دوساله برانکو با باشگاه عربستانی باشد. به نوشته الاخطبوط امروز و فردا با برگزاری مجمع اعضای جدید هیات مدیره و مدیرعامل خود را خواهد شناخت. در صورت برگزاری این مجمع و معرفی مدیریت جدید باشگاه قرارداد دوساله ای که برانکو با باشگاه سعودی بسته به صورت رسمی از جانب مدیریت اعلام خواهد شد.


الاخطبوط در ادامه با اشاره به این که مربی موفق کروات پیشنهاد تمدید قرارداد پنج ساله با پرسپولیس ایران را قبول نکرد تا راهی عربستان شود ادعا کرد توافقات با این مربی گران قیمت با حمایت همه جانبه و مالی شاهده بن مشعل یکی از ثروتمندترین تاجران جده و طرفدار الاهلی خواهد بود که قرار است ضمانت پرداخت های مالی را به مربی کروات و تیم را برای یک فصل دیگر برعهده داشته باشد.

 

1413698

 

1413699

دیدگاه‌ها