کد خبر : 1618390 | 28 خرداد 1398 ساعت 11:03 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

حواس هیات مدیره و مدیرعامل به تیم نیست؟

1+4 ستاره ملی‌پوش در آستانه جدایی از پرسپولیس

در روزهایی که هیات مدیره تمام تمرکز خود را روی شرایط برانکو ایوانکوویچ و شکایت از الاهلی عربستان قرار داده است، ستاره‌های این تیم در تکاپوی جدایی به سر می‌برند.

1+4 ستاره ملی‌پوش در آستانه جدایی از پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، بعد از چهار سال درخشان و کم حاشیه، اکنون یک هفته اخیر با انواع و اقسام حواشی و اخبار منفی از سوی باشگاه پرسپولیس همراه بوده است. هواداران پرسپولیس که طی این مدت عادت کرده بودند با کمترین تغییر و با جذب نفرات مدنظر خود، اردوی آماده سازی پیش فصل را پشت سر گذاشته و در ادامه فصل نیز با قهرمانی‌ها آن را به انتها برسانند، اکنون روزهای برزخی را دنبال می‌‎کنند و هیچ کدام به آینده تیم خوش بین نیستند. در این میان باشگاه علیرغم اینکه تمام نشانه‌ها خبر از آغاز دوره برانکو با الاهلی عربستان می‌دهد، به دنبال این است با استناد به قراردادی که عدم توجه به بحث مالی آن باعث جدایی این مربی شده، او را مقید به بازگشت کند.


از سوی دیگر اما بازیکنان کنونی تیم سرنوشت نامعلومی را دنبال می‌کنند و باشگاه که سرگرم چاره اندیشی برای آینده برانکو ایوانکویچ است، از مذاکره برای تمدید قرارداد یا توافق با آنها نیز کوتاهی کرده است. شاید اگر سماجت شجاع خلیل زاده نیز نبود، اکنون پرسپولیس شرایط بدتری را طی روزهای اخیر دنبال می‌کرد و با این مدافع نیز تاکنون به توافق برای تمدید قرارداد دست نیافته بود.


بعد از شجاع خلیل زاده این محمد انصاری بود که برای توافق با باشگاه راهی ساختمان میدان پیروزان شد. انصاری اما بعد از معطلی سه ساعته و بدون اینکه موفق به جلسه با مدیران تیم شود و ملاقاتی با آنها پشت سر بگذارد آنجا را ترک کرد. این در حالی است که با توجه به شرایط جدایی، انصاری که با پیشنهاد کره‌ای مواجه شده، بی میل نیست فصل آینده را خارج از ایران پشت سر بگذارد. خصوصا اینکه باشگاه برخلاف دیگر بازیکنان با توجه به مصدومیت رباط صلیبی این بازیکن، مطالبات کمتری را به او پرداخته است.

 

بشار رسن نیز که در اواخر فصل با باشگاه در خصوص مسائل مالی با باشگاه با اختلافاتی همراه شده بود و در زمان ترک ایران بعد از عمل جراحی نیز گلایه‌هایی مطرح کرده بود، طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر توافقات جدید طرفین منتشر شده است. با این حال او طی دو روز اخیر برای بازگشت به ایران و مذاکره مجدد اقدام کرده که در این راستا با پاسخ مثبتی از سوی باشگاه مواجه نشده است. بشار روز گذشته و در شرایطی که برای دومین بار بلیت بازگشت خود به ایران را کنسل کرده بود، از تصمیم جدیدش در صورت ادامه بی توجهی باشگاه برای تمدید قرارداد خبر داده بود.

 

مهدی ترابی دیگر بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس است که طی دو روز اخیر برای مذاکره با باشگاه ابراز تمایل کرده که با پاسخ روشنی مواجه نشده است. ترابی که در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس پیوست و در این مدت نمایش موفقی از خود به جا گذاشته، اکنون با پیشنهادی از لیگ قطر همراه شده که باعث خواهد شد احتمال جدایی‌اش افزایش یابد، خصوصا اینکه باشگاه نیز توافق جدیدی برای مذاکره با او نداشته و روز گذشته نیز گلایه‌ای بابت بی توجهی باشگاه داشت.

 

علی علیپور، برترین گلزن دو فصل اخیر پرسپولیس نیز اکنون سودای حضور در فوتبال اروپا را دارد. او که به تازگی توانسته به جمع ملی‌پوشان اضافه شود، طی روزهای اخیر گلایه‌هایی بابت عدم توجه باشگاه به مسائل مالی و همچنین درخواست جدایی‌اش داشته تا شرایط برای تیمی که حفظ اسکلت مهمترین دلیل موفقیت آن عنوان شده بود، در معرض فروپاشی قرار گیرد. علیپور اکنون دو پیشنهاد اروپایی در دست دارد و این در حالی است که هم برای دستیابی به موفقیت بیشتر کیفی و هم مالی خیال جدایی در سر دارد.

 

آخرین نفری که زمزمه جدایی او به گوش می‌رسد، علیرضا بیرانوند است. گلری که طی سه فصل اخیر به بالاترین حد پیشرفت در پرسپولیس رسیده و شماره یک تیم ملی را از آن خود کرده است. او طی فصول اخیر نیز صحبت‌هایی درباره جدایی‌اش مطرح شده بود، اما اکنون این بحث جدی‌تر شده است و گفته می‌شود با پیشنهاداتی از ژاپن، ترکیه، پرتغال و ... همراه شده است. باشگاه بند رضایتنامه 500هزار دلاری را جلوی او گذاشته و بعید نیست در صورت دستیابی به پیشنهاد مناسب این تیم را ترک کند.

 

جدایی هر کدام از این بازیکنان در شرایط فعلی که هواداران این تیم بابت پایان کار برانکو نیز با نارضایتی بالایی از عملکرد هیات مدیره و مدیرعامل همراه شده‌اند، می‌تواند تبعات منفی زیادی را در طول فصل آینده داشته باشد. آن هم در شرایطی که باشگاه با گذشت چند هفته از پایان فصل برخلاف دوره‌های قبلی هیچ موفقیتی در جذب بازیکن نداشته است. باید دید مدیران تیم که اکنون بیشتر تمرکز خود را روی بازگرداندن با فرجام نامشخص برانکو ایوانکوویچ قرار داده‌اند، چه راهکاری در این زمینه در سر خواهند داشت.

 

دیدگاه‌ها