کد خبر : 1620930 | 09 تیر 1398 ساعت 22:08 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

شکست؛ نتیجه پروژه 2017 رئال مادرید

رئال مادرید به نوعی به اشتباهات تابستان دو سال قبل خود اعتراف می کند.

شکست؛ نتیجه پروژه 2017 رئال مادرید


به گزارش "ورزش سه"، زین الدین زیدان در همان بدو بازگشت خود پیغام روشنی داشت و مدعی شد قصد ایجاد تغییرات در ترکیب رئال مادرید را در سر دارد. در هفته های اخیر ستاره هایی چون ادن هازارد و لوکا یوویچ راهی مادرید شده اند و احتمال انتقال پل پوگبا نیز وجود دارد.

 

1416231

 

اما جالب اینجاست پروژه جوان سازی و تشکیل  رئال مادرید دوم که در تابستان 2017 کلید خورده بود، در حال حاضر با شکست کامل مواجه شده است. در آن مقطع لوس بلانکوس سرخوش از فتح دوباره لیگ قهرمانان، تمام تمرکز خود را روی خرید بازیکنان جوان گذاشت و دنی سبایوس، مارکوس یورنته، خسوس وایخو، تئو هرناندز و بورخا مایورال، لیست خرید تابستانی کهکشانی ها را تشکیل دادند.

 

اما حالا و بعد از 2 سال مشخص شده این تصمیم درست نبوده و تمامی این بازیکنان یا از رئال مادرید جدا شده و یا در آستانه جدایی هستند. مارکوس یورنته راهی اتلتیکومادرید شد، دنی سبایوس و تئو هرناندز در آستانه انتقال به میلان قرار دارند و زیدان تمایلی به حفظ خسوس وایخو و بورخا مایورال نیز ندارد.

 

در آن مقطع رئال مادرید ستاره هایی چون خامس، په په و آلوارو موراتا را از دست داد و گرچه فصل بعد موفق به فتح لیگ قهرمانان شد، اما این تیم امسال و بعد از چند فصل مجبور به صرف مبالغ سنگین برای خریدهای تابستانی شده و به نوعی به جای چند فصل اخیر امسال تصمیم به جذب بازیکنان جدید گرفته است.

دیدگاه‌ها