کد خبر : 1617903 | 25 خرداد 1398 ساعت 22:06 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

راه حل عجیب پوگبا برای انتقال به رئال؛ اعتصاب

پل پوگبا قصد دارد به هر نحوی در تابستان امسال از یونایتد جدا شده و راهی رئال مادرید شود.

راه حل عجیب پوگبا برای انتقال به رئال؛ اعتصاب

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا، هافبک 26 ساله و فرانسوی منچستریونایتد علاقه ای به ماندن در اولدترافورد ندارد و 3 سال بعد از انتقال 105 میلیون یورویی به یونایتد، تلاش می کند زمینه انتقال خود به رئال مادرید و کار کردن زیر نظر زین الدین زیدان را فراهم سازد.

 

1368181

 

ABC مدعی شد پل پوگبا تصمیم دارد در صورت عدم توافق یونایتد برای فروش وی به رئال مادرید، دست به اعتصاب زده و در تمرینات پیش فصل این تیم شرکت نکند تا مدیران یونایتد چاره ای جز فروش او به کهکشانی ها نداشته باشند.

 

رئال مادرید قصد ندارد بیش از 125 میلیون یورو برای جذب هافبک فرانسوی پرداخت کند اما یونایتد حداقل 160 میلیون یورو می خواهد و همین اختلاف، شرایط را برای حضور پل پوگبا در برنابئو دشوار ساخته است. اما نکته خوشحال کننده برای رئال مادرید این است که در صورت انجام این انتقال، نزدیک به 20 میلیون یورو سود به مینو رایولا خواهد رسید و به همین دلیل این مدیر برنامه جنجالی که اخیرا رفع تعلیق هم شده، تلاش زیادی برای رقم زدن این انتقال و حضور پل پوگبا در رئال مادرید خواهد کرد. زین الدین زیدان به شدت خواهان نهایی شدن این انتقال است و بعد از ورود ادن هازارد، حالا پل پوگبا هدف اول رئال مادرید در تابستان خواهد بود.

دیدگاه‌ها